![]() |
|
| |||
| |||
| dy i didnt visste exakt var att lägga upp detta problem, så jag postat det här iallafall mitt problem är följande: Jag har en vista 64mbit, och det har fungerat bra för precis ett halvår sedan plötsligt går det började agera konstigt, så jag tänkte att det kunde vara en bra tid att uppdatera min virus program. Jag hade Norton AntiVirus, som hade passerat längs Temne sedan. Jag vet dum. På något sätt jag hämta installationsfilerna till avast och plug mitt internet, avlägsnar norr tillsammans med några andra spel i didnt spelat längre från datorn med Lägg till / ta bort program-funktionen. Jag bort Norton startas och installeras avast, så jag trodde att allt var i sin ordning. Det var bara ett problem: När jag började min dator Jag sa att jag var ansluten till lokala och Internet, men problemet är att jag couldnt använda mitt internet. Det wouldnt ansluta till anyhting inklusive Mozilla Firefox, wow, d2, Skype, MSN och så vidare. Och vi fick en annan dator i vårt hus som fortfarande fungerar perfekt, så jag tänkte att kanske sin avast blockera Internet eller något eftersom jag använder vista, så jag omvända processen, hämta norr installera filer från en annan comp, plugg ur, ta bort avast installera Norton , som btw är uppdaterad fått en ny testversion. Och fortfarande samma resultat, det säger jag har Internet-anslutning, men jag skränande "använda" den. Jag har också provat följande saker: Stänga brandväggen Starta datorn i errorsafe skick, med nät Med hjälp av olika typer av kablar och kom ihåg att de övriga oblig i mitt hus har en fungerande Internet .. Thx på förhand för hjälpen .. Om u behöver ytterligare information jag gärna ge det till dig och du inte "bara formatera bla bla bla" eller "vista suger wap wap wap" eftersom jag vet det, men jag dont vill formatera eller byta till xp btw jag försökt att köra MSN errorfinding, det sa till mig att mitt problem var: DNS och Key Hamnar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har inte tid att skriva nu, men om inte ett svar i dag kommer jag att hjälpa dig senare.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet problem med DSL | polare | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 10 december 2008 17:25 |
| Internet problem whit vista | taskari | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 21 oktober 2007 03:21 |
| Internet Problem | 2shortplanks | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 6:e sep 2007 04:48 |
| PC Internet problem | tjhawg | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 27 august 2007 20:34 |
| Internet problem | djungel-bhoy | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 25 august 2007 05:48 |
| Thread Tools | |
| |