![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi ... i skolen, jeg brugte Visual Basic 6 for at gøre programmer (hvis Thats hvad de kaldes i vb)
og jeg er helt nød det ... og spekulerede på, er der andre programmerings programmer, der tillader mig at gøre programmer .... wow at forvirrende ![]() Jeg har Visual Basic 6 atm og jeg er i øjeblikket henter nye 2008 beta (lovligt!) Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visual Basic er programmeringssprog. Du kan forsøge at lære JavaScript
| |||
| |||
| De har et væld af valg med VS2008 selv c #, vb.net eller j # så tage din pick. Jeg vil spille med asp.net og derefter et sprog efter eget valg at skrive 'backend'; SQL Express er også gratis, og så lege med det. Du kan dukkert i java; få Eclipse IDE sin rigtig god også gratis, og der er så mange valg. Min mening er, at Ruby vil blive store hurtigt (selvom vi har at sige, at for år) og er et sjovt sprog at lære og bruge. |
|
| |||
| |||
| ok jeg gjorde ikke få ovenstående post ..... men hvad programmet giver mig mulighed for at skabe programmer i java script? også jeg hentede vb2008 beta fra hjemmesiden, men det er en. img fil?? ..... Jeg håber, at jeg gjorde ikke bare hente en 4 gig jpeg: P |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | General Software Chat | 1 | 1 juni 2009 06:41 |
| C # programmering, Web Browser HJÆLP! | ryannathans | General Software Chat | 1 | 18 marts 2009 07:57 |
| AutoIt Programmering spørgsmål | Black Magic | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 6. aug 2008 14:21 |
| Hvem er programmering i skole? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29 marts 2008 04:09 |
| Hvor skal man starte programmering | Aners92 | Web Design, Hosting & SEO | 26 | 20 marts 2008 11:57 |
| Thread Tools | |
| |