![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hi ... koulussa i käyttää Visual Basic 6 tehdä ohjelmia (jos thats mitä he kehottivat vb)
ja olen täysin enjoyed it ... ja mietit on olemassa muita ohjelma-sovelluksia, saanen tehdä ohjelmia .... wow että sekava ![]() Minulla on Visual Basic 6 atm ja olen tällä hetkellä ladata uuden 2008 beta (laillisesti!) My System: Cewy n ihme macine
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Visual Basic on ohjelmointikieli. Voisit kokeilla oppimisen JavaScript
|
|||
|
|||
|
sinulla on runsaasti valinnat VS2008 itse, c #, vb.net tai j # niin tee valintasi. I'd pelata asp.net ja sitten kielellä kirjoittaa "backend" SQL Express on myös ilmainen, joten pelata mieltä. Voisit kaivaa java; saada eclipse ide sen todella hyvä myös vapaa, on niin paljon valintoja.
Minun mielipiteeni on se, että Ruby on suuri pian (vaikka olemme todenneet, että jo vuosia), ja se on hauska kieli oppia ja käyttää. |
|
|
|||
|
|||
|
ok i didnt get edellä post ..... mutta mitä sovellus mahdollistaa minulle luoda ohjelmia java script?
myös imuroin vb2008 beeta neuvoston sivuilta, mutta se on. img tiedosto? ..... Toivon didnt vain ladata 4 keikka jpeg: P |