mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Programmering .... aanvraag

Reply

Thread Tools
Old 11 okt 2007, 06:45
Donor Groep

Default Programmering .... aanvraag

hi ... op school heb ik gebruik gemaakt van Visual Basic 6-programma's te maken (als dat is wat ze in VB)
en ik nogal van genoten ... en vroeg me af is er een andere programmering van toepassingen die mij toestaat om programma's .... wow dat verwarrend
Ik heb Visual Basic 6 atm en ik ben op dit moment het downloaden van de nieuwe 2008 beta (legaal!)

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 11 okt 2007, 08:31
Donor Groep

Visual Basic is programmeertaal. Je zou kunnen proberen het leren van JavaScript

Mijn Systeem: Custom Built v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Moederbord:
Asus P5PL2-E
RAM Geheugen:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optische Drive (s):
LG DVD-Rom en LiteOn 20x DVD-RW
Case / PSU:
Cooler Master Case and Antec PSU
Koeling:
2x Antec Fans
Netwerk / Internet:
BT Broadband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 11 okt 2007, 12:43
Lid Fractie

hebt u een overvloed aan keuzes met VS2008 zelf, c #, vb.net of j # zo kies. Ik wil spelen met asp.net en vervolgens een taal van uw keuze om de 'backend'; SQL Express is ook vrij, dus spelen met dit ook. Je kon duik in Java; krijgen de Eclipse IDE haar echt goed ook gratis, er zijn zoveel keuzes.

Mijn mening is dat Ruby zullen snel groot (hoewel we hebben gezegd dat voor de jaren) en is een leuke taal om te leren en te gebruiken.
Old 12 okt 2007, 04:55
Donor Groep

ok i didnt get bovenstaande bericht ..... maar wat kunt me om programma's in java script?
ook ik vb2008 bèta gedownload van de website, maar het is een. img bestand? ..... i hope i didnt download een 4 gig jpeg: P

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
C / C + + Programming Language Razorhawg047 Algemene programmatuurnoot Chat 1 De 1 juni 2009 06:41
C # programmeren, Web Browser HELP! ryannathans Algemene programmatuurnoot Chat 1 18 mrt 2009 07:57
AutoIt Programmering vraag Black Magic Web Design, Hosting & SEO 2 De 6 augustus 2008 14:21
Wie is de programmering op school? gaza14 Web Design, Hosting & SEO 22 29 mrt 2008 04:09
Waar te beginnen met de programmering Aners92 Web Design, Hosting & SEO 26 20 mrt 2008 11:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.