![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi ... op school heb ik gebruik gemaakt van Visual Basic 6-programma's te maken (als dat is wat ze in VB)
en ik nogal van genoten ... en vroeg me af is er een andere programmering van toepassingen die mij toestaat om programma's .... wow dat verwarrend ![]() Ik heb Visual Basic 6 atm en ik ben op dit moment het downloaden van de nieuwe 2008 beta (legaal!) Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visual Basic is programmeertaal. Je zou kunnen proberen het leren van JavaScript
| |||
| |||
| hebt u een overvloed aan keuzes met VS2008 zelf, c #, vb.net of j # zo kies. Ik wil spelen met asp.net en vervolgens een taal van uw keuze om de 'backend'; SQL Express is ook vrij, dus spelen met dit ook. Je kon duik in Java; krijgen de Eclipse IDE haar echt goed ook gratis, er zijn zoveel keuzes. Mijn mening is dat Ruby zullen snel groot (hoewel we hebben gezegd dat voor de jaren) en is een leuke taal om te leren en te gebruiken. |
|
| |||
| |||
| ok i didnt get bovenstaande bericht ..... maar wat kunt me om programma's in java script? ook ik vb2008 bèta gedownload van de website, maar het is een. img bestand? ..... i hope i didnt download een 4 gig jpeg: P |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 1 juni 2009 06:41 |
| C # programmeren, Web Browser HELP! | ryannathans | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 18 mrt 2009 07:57 |
| AutoIt Programmering vraag | Black Magic | Web Design, Hosting & SEO | 2 | De 6 augustus 2008 14:21 |
| Wie is de programmering op school? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29 mrt 2008 04:09 |
| Waar te beginnen met de programmering | Aners92 | Web Design, Hosting & SEO | 26 | 20 mrt 2008 11:57 |
| Thread Tools | |
| |