![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en plate som har en zippet mappe brennes den av meg fra ca 4-5 år siden. Denne mappen vises den var passordbeskyttet og selvfølgelig Jeg har ikke en anelse hva passordet kan være. Er det en måte å bryte / gjenopprette passordet eller annen måte gå inn i filen for å gjenopprette data fra denne zippede mappen?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan prøve en utvinningsgrad program, for eksempel dette, Men hvis det er en kryptert fil, kan du ikke kunne hente den.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan Opphev passordbeskyttede PDF-dokument | sunshine2009 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 0 | 3 august 2009 19:17 |
| McAfee ikke er beskyttet Notice. | JonHig | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 49 | 29 april 2009 09:17 |
| Re-installerte Windows, mulig å gjenopprette pass beskyttet + private filer? | Samantha0101 | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 10:26 |
| Passordbeskyttet. Doc-filer | Tanto | Office Suites & Applications | 6 | 7 oktober 2008 12:35 |
| C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 17 nov 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |