mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Quick Send

Reply

Thread Tools
Old 29 april 2007, 13:22
Bandlyst Gruppen

Default Quick Send

Hvad det gør, er ganske enkelt giver dig mulighed for at markere tekst fra en webside, og send det med kun et højre-klik. Ja, jeg ved, du behøver ikke noget specielt program til mail på en hel side, og ja jeg ved, at du kan kopiere og indsætte det i en e-mail, men det er enklere og bedre.

Du kan maile kodestykket til dig selv for opbevaring eller til en ven for at dele den.

Her er den bedste del! Det ikke kun kopierer tekstkodestykke men den webside URL (link) det kom fra. Så du nemt kan gå tilbage og finde den side, det kom fra så kan dem du sender det til ved blot at klikke på webadressen medtages automatisk med brudstykke.
Nyttigt, enkle og små

Download> Her

Mit system: #

Processor (s):
E8400
Bundkort:
ASUS
RAM Hukommelse:
2GB GEIL
Grafikkort (r):
8800GT SLI
Lydkort:
M-AUDIO
Harddisk (e):
WD Raptor
Optisk drev (r):
Blu-ray
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Operating System (s):
VISTA
Old 29 april 2007, 20:17
Medlem Gruppen

Default Quick Send

Tak så meget for at dele dette! Det er lige hvad jeg søger efter, virkelig ... Jeg kan ikke fortælle dig, hvor mange gange jeg har kopieret og indsat ting i e-mails manuelt. Lyder som det ville være godt for forskning også.
Old 29 april 2007, 22:09
Bandlyst Gruppen

Default Quick Send

Hi FourBear

Jeg bruger Quick Send som jeg kan lide at blive på toppen af hardware tech websiden URL kopi er meget smart:)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
CMD net send 4D (Fordy (Ford) Ollie General Software Chat 3 7. sep 2008 13:56
Jeg kan modtage men ikke sende boblende E-mail, VoIP og IM Discussion 2 26th May 2008 04:02
Quick Time er ved at blive en reel smerte, virkelig hurtig ... cheesepuff Multimedia & Codecs 2 19. jun 2008 10:42
OE sende / modtage redragon E-mail, VoIP og IM Discussion 2 19 december 2007 18:20
Hvordan du sender e-mail via myspace? fm_hyudin Web Design, Hosting & SEO 2 18 marts 2007 04:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.