![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad det gør, er ganske enkelt giver dig mulighed for at markere tekst fra en webside, og send det med kun et højre-klik. Ja, jeg ved, du behøver ikke noget specielt program til mail på en hel side, og ja jeg ved, at du kan kopiere og indsætte det i en e-mail, men det er enklere og bedre.
Du kan maile kodestykket til dig selv for opbevaring eller til en ven for at dele den. Her er den bedste del! Det ikke kun kopierer tekstkodestykke men den webside URL (link) det kom fra. Så du nemt kan gå tilbage og finde den side, det kom fra så kan dem du sender det til ved blot at klikke på webadressen medtages automatisk med brudstykke. Nyttigt, enkle og små Download> Her Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Tak så meget for at dele dette! Det er lige hvad jeg søger efter, virkelig ... Jeg kan ikke fortælle dig, hvor mange gange jeg har kopieret og indsat ting i e-mails manuelt. Lyder som det ville være godt for forskning også. |
|
| |||
| |||
| Hi FourBear Jeg bruger Quick Send som jeg kan lide at blive på toppen af hardware tech websiden URL kopi er meget smart:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CMD net send | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 3 | 7. sep 2008 13:56 |
| Jeg kan modtage men ikke sende | boblende | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 26th May 2008 04:02 |
| Quick Time er ved at blive en reel smerte, virkelig hurtig ... | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 2 | 19. jun 2008 10:42 |
| OE sende / modtage | redragon | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 19 december 2007 18:20 |
| Hvordan du sender e-mail via myspace? | fm_hyudin | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 18 marts 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |