![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä se on yksinkertaisesti voit korostaa tekstin mistä tahansa web-sivulla ja lähetä se vain hiiren kakkospainiketta. Kyllä, tiedän, että sinun ei tarvitse mitään erityistä ohjelmaa mail kokonaisen sivun, ja kyllä minä tiedän, että voit kopioida ja liittää sen sähköpostiviestin, mutta tämä on yksinkertaisempi ja paremmin.
Voit lähettää koodinpätkän itseäsi tallessapitoa tai kaverille jakaa. Tässä on parasta! Se ei vain kopioi teksti pätkä mutta Web-sivun URL-osoite (linkki) se on peräisin. Jotta voit helposti palata ja löytää sivun se tuli niin voi niitä Lähetätkö sen yksinkertaisesti klikkaamalla URL sisältyvät automaattisesti niiden pätkä. Hyödyllisiä, yksinkertaisia ja pieniä Download> Tässä My System: #
|
|
| |||
| |||
| Kiitos niin paljon jakamista varten tämän! On vain minä Etsin, oikeasti ... en voi kertoa teille, kuinka monta kertaa olen kopioinut ja liittänyt asiat sähköpostit käsin. Kuulostaa siltä, että olisi hyvä tutkia myös. |
|
| |||
| |||
| Hi FourBear Käytän Quick Lähetä Haluan pysyä alkuun laitteiston teknologian, Web-sivun URL-osoitteen kopiointi on erittäin kätevä:) |