![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat het gewoon doet is kun je tekst uit een webpagina te benadrukken en dit mail met slechts een klik met de rechtermuisknop. Ja, ik weet hoeft u geen speciale programma om een volledige pagina mail, en ja ik weet dat u kunt kopiëren en plakken in een e-mail, maar dit is eenvoudiger en beter.
U kunt het fragment mail naar jezelf in bewaring of aan een vriend te delen. Hier is het beste deel! Het is niet alleen kopieert de tekst fragment, maar de webpagina URL (link) het vandaan kwam. Zo kunt u gemakkelijk terug en vind de pagina kwam het uit als die u kunt sturen naar door simpelweg te klikken op de URL's automatisch met het fragment. Nuttige, eenvoudig en klein Download> Hier Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Thanks so much for sharing this! Het is precies wat ik zoek, echt ... Ik kan u niet zeggen hoe vaak heb ik gekopieerd en geplakt dingen in e-mails handmatig. Klinkt als het goed zou zijn voor onderzoek, ook. |
|
| |||
| |||
| Hi FourBear Ik gebruik Quick Stuur als ik wil op de hoogte blijven van hardware-tech, de URL van de webpagina exemplaar is erg handig:) |