![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva det betyr er at bare du kan markere tekst på en Web-side, og send det med bare høyre-klikk. Ja, jeg vet trenger du ikke noe spesielt program for å innlevere en hel side, og ja jeg vet at du kan kopiere og lime den inn i en e-post, men dette er enklere og bedre.
Du kan sende tekstutdraget til deg selv for oppbevaring eller til en venn til å dele den. Her er den beste delen! Det ikke bare kopierer tekstbit men websiden URL (link) den kom fra. Så du kan enkelt gå tilbake og finne siden det kom fra så kan de du sender det til ved å klikke på nettadressen følger automatisk med tekstbit. Nyttig, enkle og små Last ned> Her Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Takk så mye for å dele dette! Det er akkurat det jeg leter etter, egentlig ... Jeg kan ikke fortelle deg hvor mange ganger jeg har kopiert og limt ting i e-poster manuelt. Høres ut som det ville være bra for forskning, også. |
|
| |||
| |||
| Hi FourBear Jeg bruker Quick Send som jeg liker å holde deg på toppen av maskinvaren tech, websiden URL kopi er veldig nyttig:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CMD net send | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 3 | 7nde sep 2008 13:56 |
| Jeg kan motta men ikke sende | latter | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 26 juni 2008 04:02 |
| Quick Time er blitt en reell smerte, virkelig rask ... | cheesepuff | Multimedia & Kodeker | 2 | 19 juni 2008 10:42 |
| OE sende / motta | redragon | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 19 desember 2007 18:20 |
| Hvordan sende e-post via myspace? | fm_hyudin | Web Design, hosting & SEO | 2 | 18 mars 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |