mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Quick Skicka

Reply

Thread Tools
Old 29 april 2007, 13:22
Banned Group

Default Quick Skicka

Vad det gör är att helt enkelt att du kan markera text från en webbsida och skicka den med bara en högerklicka. Ja, jag vet att du inte behöver något speciellt program för e-post en hel sida, och ja jag vet att du kan kopiera och klistra in den i ett e-postmeddelande, men detta är enklare och bättre.

Du kan maila utdraget till dig själv för förvaring eller till en vän att dela det.

Här är den bästa delen! Det inte bara kopierar textutdrag men webbsidans adress (länk) den kom från. Så du kan enkelt gå tillbaka och hitta sidan den kommer ifrån så kan de du skicka den till genom att klicka på webbadressen ingår automatiskt med strängen.
Användbara, enkla och små

Download> Här

Mitt System: #

Processor (s):
E8400
Moderkort:
ASUS
RAM Minne:
2GB GEIL
Grafikkort (s):
8800GT SLI
Ljudkort:
M-AUDIO
Hårddisk (s):
WD Raptor
Optisk enhet (er):
Blu-ray
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Operating System (s):
VISTA
Old 29 april 2007, 20:17
Ledamot Gruppen

Default Quick Skicka

Tack så mycket för att dela det här! Det är precis vad jag letar efter, verkligen ... Jag kan inte säga hur många gånger jag har kopierat och klistrat in saker i e-post manuellt. Låter som det skulle vara bra för forskning också.
Old 29 april 2007, 22:09
Banned Group

Default Quick Skicka

Hej FourBear

Jag använder Quick Skicka som jag gillar att stanna på toppen av hårdvara tech, webbsidan URL kopia är mycket smidiga:)
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
CMD netto skicka 4D (Fordy (Ford) Ollie General Software Chat 3 7:e sep 2008 13:56
Jag kan ta emot men inte skicka champagne E-post, VoIP & IM Diskussion 2 26 juni 2008 04:02
Quick Time blir en verklig smärta, en snabbis ... cheesepuff Multimedia & Codecs 2 19 juni 2008 10:42
OE skicka / ta emot redragon E-post, VoIP & IM Diskussion 2 19 december 2007 18:20
Hur kan man skicka e-post via myspace? fm_hyudin Web Design, Hosting & SEO 2 18 mars 2007 04:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.