![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad det gör är att helt enkelt att du kan markera text från en webbsida och skicka den med bara en högerklicka. Ja, jag vet att du inte behöver något speciellt program för e-post en hel sida, och ja jag vet att du kan kopiera och klistra in den i ett e-postmeddelande, men detta är enklare och bättre.
Du kan maila utdraget till dig själv för förvaring eller till en vän att dela det. Här är den bästa delen! Det inte bara kopierar textutdrag men webbsidans adress (länk) den kom från. Så du kan enkelt gå tillbaka och hitta sidan den kommer ifrån så kan de du skicka den till genom att klicka på webbadressen ingår automatiskt med strängen. Användbara, enkla och små Download> Här Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| Tack så mycket för att dela det här! Det är precis vad jag letar efter, verkligen ... Jag kan inte säga hur många gånger jag har kopierat och klistrat in saker i e-post manuellt. Låter som det skulle vara bra för forskning också. |
|
| |||
| |||
| Hej FourBear Jag använder Quick Skicka som jag gillar att stanna på toppen av hårdvara tech, webbsidan URL kopia är mycket smidiga:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| CMD netto skicka | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 3 | 7:e sep 2008 13:56 |
| Jag kan ta emot men inte skicka | champagne | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 26 juni 2008 04:02 |
| Quick Time blir en verklig smärta, en snabbis ... | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 2 | 19 juni 2008 10:42 |
| OE skicka / ta emot | redragon | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 19 december 2007 18:20 |
| Hur kan man skicka e-post via myspace? | fm_hyudin | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 18 mars 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |