![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvis blot jeg bakket op oftere. Tja, jeg havde en beskadiget systemfil og fik den besked, jeg må være i stand til at inddrive dokumenter ved at installere Windows over hvad jeg allerede havde - så jeg gjorde. Det virker nu (men som jeg på universitetet hele mit program diske er hjemme), kan ikke gøre meget, men i det mindste ikke er en sort skærm i intetheden. Så spørgsmålet - nogen måde at inddrive mine dokumenter? Jeg var oblig admin (som alle andre brugere - men deres konto var ikke beskyttet med adgangskode og deres My Docs ikke skjules fra andre brugere), minen var skjult. Hvis du klikker på dem der står "Adgang nægtet". Også, ved jeg faktisk nødt til at etablere IE? Ved at klikke på IE link for første gang efter re-installation af Windows det kom op med opkaldsadgang og oprette dit modem, jeg skal være ved hjælp af trådløs. Hertil kommer, at min far er også har problemer med sine to systemer i hjemmet, den ene han arbejder på at komme til arbejde er at komme med en blå skærm sige noget lignende "Ugyldig opstartsenhed ', jeg tror den samme computer kan ikke holde tid enten (det er fastsat til januar 1998), han sagde, at han har forsøgt at erstatte .. CMOS batteri, er det? Men det er gjort nogen forskel. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lad os finde ud af adgangen nægtes stuff først. Når du højreklikke på en mappe, får du mulighed "Deling og sikkerhed"? Hvis ikke, skal du følge disse trin: 1.Click Start, og klik derefter på Denne computer. 2.On i menuen Funktioner, klik på Mappeindstillinger, og klik derefter på fanen Vis. 3.In Avancerede indstillinger sektion, rydde Brug simpel fildeling (anbefales) afkrydsningsfelt 4.Click OK. Når dette er gjort, skal du højreklikke på den mappe, du vil være tilgængelig, og hit Deling og sikkerhed, og derefter på fanen Sikkerhed. Vælg dit brugernavn på listen Gruppe-eller brugernavne, og klik på "Tillad" på Fuld kontrol, derefter på OK i dialogboksen. Det skulle så være tilgængelige. Du behøver ikke at oprette IE, bare ignorere sin anledning. Hvis du vil bruge den sammen med dit trådløse, kan du fortælle det du har en internetforbindelse allerede sted i, synes jeg, at det vil tallet det ud, hvis du har den forbindelse oprettet i Netværksforbindelser såvel. Fortæl din far til at forsøge at blinke CMOS ved enten at flytte jumpere eller trykke på en knap på bundkortet. Hvis det ikke virker, skal du sørge for han har forretningen kabel trækkes og strømforsyningen fra, når du udskifter batteriet, og at han overlader det i mindst 5-15 minutter for at lade bundkortet til at "glemme" de gamle indstillinger. I fremtiden vil disse problemer kan normalt fast lettere ved at køre Sfc.exe / scannow på Kør prompt (Start -> Kør), som vil scanne og reparere det, hvis du kan komme ind i Windows og burde være i stand til at gøre det i genoprettelseskonsollen og hvis du ikke kan.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tak, jeg vil prøve det og melde tilbage. Da jeg fik en beskadiget fil jeg ikke kunne komme ind i Windows, da den ikke ville starte op, og jeg vidste ikke, administrationskonsollen identitetskort for RC. |
|
| |||
| |||
| Tak så meget! Det virkede ![]() Du er fantastisk |