vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Re asennettu Windows mahdollista periä siirtää suojattu + yksityisiä tiedostoja?

Reply

Thread Tools
Old 29 lokakuu 2008, 03:25
Jäsen

Default Re asennettu Windows mahdollista periä siirtää suojattu + yksityisiä tiedostoja?

Kunpa varmuuskopioidaan useammin.
No, minulla oli vioittunut järjestelmän tiedosto ja kerrottiin I voivat periä asiakirjojen asentamalla Windows, mitä olen jo ollut - niin olen tehnyt. Se toimii nyt (mutta olen yliopistossa kaikki ohjelman levyt on kotona), ei voi tehdä paljon, mutta ainakin se ei ole musta näyttö olemattomiin.

Joten kysymys - millään tavalla saada takaisin omat asiakirjat? Olin pakoll admin (samoin kuin kaikki muut käyttäjät - mutta niiden huomioon ei ollut suojattu salasanalla ja niiden Omat dokumentit eivät näy muille käyttäjille), kaivos oli piilotettu. Käytössä napsauttamalla, se sanoo "Access Denied".

Myös minä itse on perustettava IE? Kun napsauttamalla IE linkin ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun uudelleen asentamalla Windows se keksi soittaa ja perustamalla modeemin, aion käyttää langattomasti.

Lisäksi isäni on myös ongelmia hänen kaksi järjestelmää kotona, yhden hän työskentelee saada työhön on tulossa jossa on sininen näyttö sanoa jotain 'Invalid Käynnistyslaitteen ", olen sitä mieltä, että samassa tietokoneessa ei voi pitää kerran joko (se on asettanut tammikuussa 1998), hän sanoi, että hän on yrittänyt korvaa .. CMOS akku, se on? Mutta se ei ole eroa.

Kiitos
Old 29 lokakuu 2008, 05:47
Rahoittajien ryhmän

Default Re asennettu Windows mahdollista periä siirtää suojattu + yksityisiä tiedostoja?

Let's selvittää pääsy evätään tavaraa ensin. Kun oikeassa napsauttamalla kansion, do you get vaihtoehto "Jakaminen ja suojaus"?

Jos ei, toimi seuraavasti:

1.Click Käynnistä-painiketta ja valitse sitten Oma tietokone.
2.On Työkalut-valikosta Kansion asetukset ja valitse sitten Näytä-välilehti.
3.In Lisäasetukset-osassa, poista Käytä yksinkertaista tiedostonjakoa (suositus)-valintaruutu
4.Click OK.

Kun tämä on tehty, oikeus napsauttamalla kansion haluat olla saatavilla, ja osuma Jakaminen ja suojaus ja sitten Suojaus-välilehti. Valitse käyttäjänimesi Ryhmä-tai käyttäjänimet-luettelosta ja klikkaa "Salli" myös Full Control ja valitse sitten OK ulos valintaikkunassa. Se olisi sitten saatavilla.

Sinun ei tarvitse perustaa IE, vain sivuuttaa sen kehotteita. Jos haluat käyttää sitä langattomien, voit kertoa sen sinulla on Internet-yhteys jo jossain siellä, uskon, it'll kuva se, jos sinulla on yhteydessä perustettu Verkkoyhteydet samoin.

Kerro isällesi yrittää leimahduttamalla CMOS joko siirtämällä puserot tai painamalla painiketta emolevyn. Jos tämä ei toimi, varmista, että hänellä on pistorasiaan kaapeli irti ja virtalähde pois päältä, kun se korvaa akun, ja että hän jättää pois vähintään 5-15 minuuttia, jotta emolevyn "unohtaa" vanhat asetukset.

Vastaisuudessa nämä ongelmat voidaan yleensä kiinteä helpommin suorittamalla Sfc.exe / scannow klo Suorita kehote (Käynnistä -> Suorita), joka tarkistaa ja korjata sen, jos voit päästä ikkunat ja sen pitäisi voida tehdä niin palautuskonsoli samoin, jos et pysty.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 30 lokakuu 2008, 03:10
Jäsen

Thanks, I'll yrittää, ja raportoimaan.
Kun sain vioittuneen tiedoston I couldn't get Windows koska se ei käynnisty, enkä tiedä admin myöntämä RC.
Old 30 lokakuu 2008, 10:26
Jäsen

Kiitos niin paljon!
Se toimi
You're amazing
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Suojatut tiedostot megatavu General Software Chat 1 23. lokakuu 2008 03:38
Suojattu salasanalla. Doc-tiedostot Tanto Office Suites & Applications 6 7. Lokakuu 2008 12:35
Tarvitsetko takaisin tiedostoja FAT16? sorn General Software Chat 1 4th Jun 2008 02:51
Kuinka palauttaa tiedostot ikkunat käyttämällä Linux live-cd Cew27 Linux & Alternative OS 7 4. Huhtikuu 2008 03:38
Voiko kukaan oppaan minulle, miten voin takaisin osan minun poistetut tiedostot. jackson12 Windows-käyttöjärjestelmät 2 17. toukokuuta 2007 02:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.