![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Als ik alleen een back-up vaker. Nou, ik had een beschadigd systeembestand en was vertelde ik kunnen herstellen documenten door het installeren van Windows op wat ik al had - dus ik deed. Het werkt nu (maar zoals ik ben op de universiteit al mijn programma schijven thuis), kan niet veel doen, maar ten minste het is niet een zwart scherm van het niets. Dus vraag - een manier om mijn documenten? Ik was verplicht admin (als waren alle andere gebruikers - maar hun account werd niet met een wachtwoord beschermd zijn en hun Mijn Documenten niet verborgen voor de andere gebruikers), de mijne waren verborgen. Op klikken ze het zegt 'Toegang geweigerd'. Ook heb ik eigenlijk te zetten IE? Bij het klikken op de link IE voor de eerste keer na opnieuw installeren van Windows kwam met dial-up en het opzetten van uw modem, ik ben gaan gebruiken draadloos. Bovendien, mijn vader heeft ook problemen met zijn twee systemen voor thuis, de ene werkt hij op om naar het werk komt met een blauw scherm zegt iets als' Ongeldige opstartapparaat 'Ik denk dat het dezelfde computer kan het niet het tijd (het is op januari 1998), hij zei dat hij het geprobeerd .. vervanging van de CMOS-batterij, is het? Maar dat maakte geen verschil. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laten we het cijfer van de toegang ontzegd dingen eerst. Wanneer u met de rechtermuisknop klikken op een map, krijg je de optie "Delen en beveiliging '? Zo niet, volg deze stappen: 1.Click Start en klik op Mijn Computer. 2.On het menu Extra en klik op Mapopties en klik op het tabblad Weergave. 3.In de Geavanceerde instellingen, duidelijk het eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen) selectievakje 4.Click OK. Zodra dat is gebeurd, rechts klik op de map die u wilt bereiken, en druk op Delen en beveiliging en vervolgens het tabblad Beveiliging. Selecteer uw gebruikersnaam op in de groep of de gebruiker namen lijst en klik op "Toestaan" op Full Control, vervolgens op OK in het dialoogvenster. Het moet dan toegankelijk. U hoeft niet in te stellen IE, gewoon negeren haar instructies. Als u gebruik wilt maken met uw wireless, kan je vertellen dat je een internet verbinding al ergens daar, ik denk dat je het uit als u de verbinding opgezet in Netwerkverbindingen als goed. Vertel het uw vader te proberen knippert de CMOS door zowel het verplaatsen van de jumpers of het indrukken van een knop op het moederbord. Als dat niet werkt, moet u ervoor zorgen dat hij heeft de uitlaat kabel losgekoppeld en de stroomvoorziening af bij het vervangen van de batterij en dat hij het voor ten minste 5-15 minuten zodat het moederbord te "vergeten" de oude instellingen. In de toekomst kunnen deze problemen meestal worden vastgesteld beter door draait sfc.exe / scannow bij de Run-prompt (Start -> Uitvoeren), die zal scannen en repareren al krijg je in ramen en moeten kunnen doen in het herstel console en als je niet kunt.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Bedankt, ik zal proberen dat en verslag uitbrengen. Toen ik een beschadigd bestand kon ik niet krijgen in Windows, omdat hij niet meer opstarten en ik wist niet dat de admin paspoort voor RC. |
|
| |||
| |||
| Bedankt zo veel! Het werkte ![]() Je bent geweldig |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Beschermde bestanden | megabyte | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 23 okt 2008 03:38 |
| Wachtwoord beschermd. Doc bestanden | Tanto | Office Suites & Toepassingen | 6 | 7th Oct 2008 12:35 |
| Noodzaak om bestanden op FAT16? | sorn | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 4 juni 2008 02:51 |
| Hoe te herstellen van bestanden van Windows met behulp van een Linux Live CD | Cew27 | Linux & Alternative OS | 7 | De 4 april 2008 03:38 |
| Kan iemand mij leiden hoe kan ik sommige van mijn verwijderde bestanden. | jackson12 | Windows besturingssystemen | 2 | 17 Mei 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |