![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg bare sikkerhetskopiert oftere. Vel, jeg hadde en skadet systemfil, og ble fortalt jeg kan kanskje gjenopprette dokumenter ved å installere Windows enn det jeg allerede hadde - slik jeg gjorde. Det fungerer nå (men som jeg er på universitetet alle mine program disker er hjemme), kan ikke gjøre mye, men minst det ikke er en svart skjerm av intet. Så spørsmål - noen måte å gjenopprette dokumentene mine? Jeg var komp admin (som var alle andre brukere - men kontoen ikke var passordbeskyttet og deres Mine Dokumenter ikke skjult for andre brukere), mine var skjult. På klikke dem står det "Ingen tilgang". Også, må jeg faktisk nødt til å sette opp IE? Når du klikker IE lenke for første gang etter re-installere Windows det kom opp med ringe opp og setter opp modemet, kommer jeg til å bruke trådløs. I tillegg er faren min er også problemer med sine to maskiner hjemme, det har han jobbet med å få til å fungere kommer opp med en blå skjerm som sier noe sånt som 'Invalid boot enhet ", tror jeg den samme datamaskinen, kan ikke holde tid enten (den er satt til januar 1998), han sa at han prøvde erstatte .. CMOS batteriet, er det? Men det gjorde ingen forskjell. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| La oss finne ut av access denied ting først. Når du høyreklikker på en mappe, får du valget "Deling og sikkerhet"? Hvis ikke, gjør du følgende: 1.Click Start og deretter Min datamaskin. 2.On Verktøy-menyen, klikk Mappealternativer, og klikk deretter kategorien Vis. 3.In den delen Avanserte innstillinger fjerner du Bruk enkel fildeling (anbefales) i boksen 4.Click OK. Når det er gjort, høyreklikker du mappen du vil være tilgjengelig, og hit Deling og sikkerhet, og deretter kategorien Sikkerhet. Velg et brukernavn i Gruppe-eller brukernavn og klikk "Tillat" på Full kontroll, og deretter OK i dialogboksen. Det skal da være tilgjengelig. Du trenger ikke å sette opp IE, bare ignorere sin instruksjonene. Hvis du ønsker å bruke den med trådløst, kan du si det du har en internettforbindelse allerede sted i det, jeg tror den vil finne ut av det hvis du har den forbindelse satt opp i Nettverkstilkoblinger også. Fortelle faren din å prøve blinkende CMOS enten flytte jumpers eller trykke på en knapp på hovedkortet. Hvis det ikke fungerer, må du sørge for han har uttaket cable unplugged og strømforsyningen av når du setter inn batteriet og at han går ut i minst 5-15 minutter, slik at hovedkortet for å "glemme" de gamle innstillingene. I fremtiden vil disse problemene kan vanligvis fast lettere ved å kjøre sfc.exe / scannow ved Kjør ledeteksten (Start -> Kjør), som skal skanne og fikse det hvis du kan komme inn vinduer og bør kunne gjøre det i gjenopprettingskonsollen samt hvis du ikke kan.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk, jeg skal prøve dette og rapportere tilbake. Da jeg fikk ødelagte filen kunne jeg ikke komme inn i Windows som det ikke ville støvel og jeg visste ikke at admin pass for RC. |
|
| |||
| |||
| Takk så mye! Det virket ![]() Du er fantastisk |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Beskyttede filer | megabyte | General Software Chat | 1 | 23 oktober 2008 03:38 |
| Passordbeskyttet. Doc-filer | Tanto | Office Suites & Applications | 6 | 7 oktober 2008 12:35 |
| Behov for å gjenopprette filer på FAT16? | sorn | General Software Chat | 1 | 4 juni 2008 02:51 |
| Slik gjenoppretter filer fra Windows bruker en linux live cd | Cew27 | Linux og alternative OS | 7 | 4 april 2008 03:38 |
| Kan noen guide meg hvordan kan jeg få tilbake noen av mine slettede filer. | jackson12 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 mai 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |