mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Virkelig langsom overførsel af filer.

Reply

Thread Tools
Old 27 marts 2008, 03:54
Ny Medlem Gruppen

Default Virkelig langsom overførsel af filer.

Hej, for nylig, når jeg forsøger at hente filer fra en hjemmeside eller mig tommelfinger drev, det tager omkring 20 minutter for en 600KB fil til overførsel til "Denne Computer", nu ved jeg ikke, hvis det har noget med registreringsdatabasen eller Min computer, er det normalt tager et splitsekund, hvilken som helst hjælp vil blive værdsat.

Tak
Old 27 marts 2008, 04:10
Donor-Gruppen

Default Virkelig langsom overførsel af filer.

Betyder det at vende tilbage til normal adfærd, hvis du magt hvert stykke udstyr off, tælle til ti og derefter bringe det hele tilbage igen i en rimelig orden (nærmeste internettet tilbage mod computer)?

Hvis det gør, hvad der udløser dit udstyr i den pågældende stat, næste gang? Bare venter på en bestemt periode, eller kører et program, eller hvad?

Måske kunne beskrive dit miljø. Nyttige oplysninger ville være computerproducenten og model, dens styresystem og patch niveau, uanset om du går på internettet med to dåser og en strakt snor, den slags detaljer. Åh, og hvilke aktuelle forholdsregler, du tager mod uønsket virus / trojansk hest / malware / adware infektion og om du har scannet for dem for nylig, og hvad resultatet blev.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Overførsel af kontakter til Outlook 2003 Ballnplaya Office Suites & Applications 0 31. maj 2009 13:52
Computer er langsom og alle exe-filer er beskadiget alkeshpal Virus, Spyware & Sikkerhed 1 25 oktober 2008 03:21
Overførsel af internet indstillinger, der har nogle problemer. usernamecriteriasuck General Software Chat 3 18 oktober 2008 07:29
Hjælp overføre det hele til en anden sag! frigger General Hardware Chat 2 21. dec 2007 07:29
Overførsel af filer 961 Drives & flytbare medier 9 24th May 2007 06:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.