mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Virkelig tregt å overføre filer.

Reply

Thread Tools
Old 27th Mar 2008, 03:54
New Member Group

Default Virkelig tregt å overføre filer.

Hei, nylig når jeg prøver å laste ned filer fra en nettside eller meg tommelen stasjonen, det tar cirka 20 minutter for en 600KB filen til å overføre til "Min datamaskin", nå er jeg ikke så sikker på om det har noe med registret eller Mine datamaskin, er det normalt tar en delt andre, hjelp vil bli verdsatt.

Takk
Old 27th Mar 2008, 04:10
Donor Group

Default Virkelig tregt å overføre filer.

Betyr det tilbake til normal atferd hvis du strøm hver utstyr av, telle til ti, og deretter få alt tilbake opp igjen i en fornuftig rekkefølge (nærmeste internett mot datamaskinen)?

Hvis den gjør det, hva som utløser utstyret i staten neste gang? Bare venter på en bestemt periode, eller kjøre et program, eller hva?

Kanskje kan du beskrive ditt miljø. Nyttig informasjon ville være datamaskinen produsent og modell, dens operativsystem og patch nivå, om du kommer inn på internett med to tins og strukket stykke strengen, den slags detalj. Oh, og hva dagens forholdsregler du tar mot uønskede virus / trojanske hest / malware / adware infeksjon og om du skannet for dem nylig og hva resultatet ble.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Overføre kontakter for Outlook 2003 Ballnplaya Office Suites & Applications 0 31 mai 2009 13:52
Datamaskinen er treg og alle exe-filer er ødelagt alkeshpal Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 25 oktober 2008 03:21
Overføre Internett-innstillinger, har noen problemer. usernamecriteriasuck General Software Chat 3 18 oktober 2008 07:29
Hjelp til å overføre alt til en annen sak! frigger General Hardware Chat 2 21 desember 2007 07:29
Overføre filer 961 Drivere og flyttbare medier 9 24 juni 2007 06:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.