mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

"Genstart eller vælg korrekt opstartsenhed eller indsætte opstartsmedier til indretning"

Reply

Thread Tools
Old 8. juni 2009, 21:35
Ny Medlem Gruppen

Default "Genstart eller vælg korrekt opstartsenhed eller indsætte opstartsmedier til indretning"

når jeg turnon mit system viser en besked
"reboot eller vælg korrekt opstartsenhed eller indsætte opstartsmedier til enhed ..."
Hvad skal jeg gøre ... jeg har win xp2 version ... Jeg har prøvet alle de måder, som jeg kan. Jeg kontrolleres harddisk, kabler, bios også. Jeg viser den samme besked .. pls hjælp mig ....
Old 8. juni 2009, 23:28
Donor-Gruppen

Default "Genstart eller vælg korrekt opstartsenhed eller indsætte opstartsmedier til indretning"

Har du bare bygge denne ting eller omgøre noget? Det lyder som boot orden i din BIOS ikke er indstillet rigtigt.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lige bygget nye pc: Genstart og Vælg Korrekt Boot Device Issue pcn00b CPU, bundkort og RAM 1 16 November 2009 00:47
Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere hbees888 Windows-operativsystemer 1 25. maj 2009 23:01
"opstartsenhed" fejlmeddelelse damadmonkey Drives & flytbare medier 8 30 januar 2009 15:18
Genvej til "Device Manager" ashmehta Windows-operativsystemer 6 20 august 2008 14:49
"Ikke tilgængelig - enheden mangler" DynamicMK Networking, Modemer & VoIP 9 17 marts 2008 12:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.