vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

"Uudelleenkäynnistys tai valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai lisätä boot media laitteen"

Reply

Thread Tools
Old 8 kesäkuu 2009, 21:35
Uusi Jäsen

Default "Uudelleenkäynnistys tai valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai lisätä boot media laitteen"

kun i turnon minun järjestelmä näyttää viestin
"uudelleenkäynnistys tai valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai lisätä boot media laitteen ..."
Mitä minun pitäisi tehdä ... olen voittaa xp2 versio ... Olen kokeillut kaikkia tapoja, joilla voin. Tarkistin kiintolevy, kaapelit, bios myös. i näyttää saman viestin .. pls auttaa minua ....
Old 8 kesäkuu 2009, 23:28
Rahoittajien ryhmän

Default "Uudelleenkäynnistys tai valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai lisätä boot media laitteen"

Teitkö vain rakentaa tätä juttua tai redo jotain? Kuulostaa boot järjestystä BIOS ei ole asetettu oikein.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Juuri rakentaneet uusia PC: Käynnistä uudelleen ja Select Proper Boot Device Numero pcn00b CPUs, Emolevyt & RAM 1 16 marraskuu 2009 00:47
N: o Käynnistyslaitteen saatavilla lakko f1 yrittää uudelleen käynnistyksen f2 for setup utility - Cant asentaa hbees888 Windows-käyttöjärjestelmät 1 25. toukokuuta 2009 23:01
"boot device"-virhesanoma damadmonkey Drives & Removable Media 8 30 Jan 2009 15:18
Oikotie "Device Manager" ashmehta Windows-käyttöjärjestelmät 6 20th Aug 2008 14:49
"Unavailable - laite puuttuu" DynamicMK Verkottuminen, Modeemit & VoIP 9 17th Mar 2008 12:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.