![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| når jeg turnon systemet viser en melding "omstart eller velge riktig boot enhet eller sette boot media til enheten ..." Hva bør jeg gjøre ... Jeg har seier xp2 versjon ... Jeg har prøvd alle måter jeg kan. Jeg sjekket harddrive, kabler, bios også. Jeg viser den samme meldingen .. pls hjelpe meg .... |
|
| |||
| |||
| Hadde du bare bygge denne tingen eller redo noe? Det høres ut som oppstartspartisjonen rekkefølgen i BIOS er ikke satt riktig. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bare Bygget Ny PC: Reboot and Select Riktig Boot Device Issue | pcn00b | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 16 november 2009 00:47 |
| No boot enhet tilgjengelig streik f1 å prøve boot F2 for Setup Utility - skrånende installere | hbees888 | Windows-operativsystemer | 1 | 25 mai 2009 23:01 |
| "boot enhet" feilmelding | damadmonkey | Drivere og flyttbare medier | 8 | 30 januar 2009 15:18 |
| Short cut til "Enhetsbehandling | ashmehta | Windows-operativsystemer | 6 | 20 august 2008 14:49 |
| "Unavailable - enheten mangler" | DynamicMK | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 17 mars 2008 12:17 |
| Thread Tools | |
| |