mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Registry Cleaner??

Reply

Thread Tools
Old 25 marts 2008, 11:14
Medlem Gruppen

Default Registry Cleaner??

Er der nogen kender en god freeware registreringsdatabasen rengøringsassistenter? og hvor kan jeg få en?
Old 25 marts 2008, 11:16
Donor-Gruppen

CCleaner ved pirform
en legendarisk ansøgning

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 25 marts 2008, 11:19
Redaktør Gruppen

Der er kun to, som jeg vil bruge, der er sikre. Wise Registry Cleaner og den ene er indbygget i CCleaner.

Downloade CCleaner Det foreslås at hente CCleaner - Slim -- Nr. Toolbar som er den version uden Yahoo! Toolbar.

Wise Registry Cleaner

Old 25 marts 2008, 11:21
Donor-Gruppen

cheers ef Jeg var ved at fortælle ham, der i den uge, da jeg indså, at jeg skal sætte dem derinde
Old 25 marts 2008, 11:21
Medlem Gruppen

Tak Evil ... jeg allerede har CCleaner .... jeg faktisk lige huske, at og kørte registreringsdatabasen renere på den og den faste del af mit problem
Old 25 marts 2008, 11:31
Redaktør Gruppen

Download Wise renere også. Det går lidt dybere end CCleaner men stadig på en sikker måde. Jeg har fjernet alt fundet uden problemer for et års tid nu. Det er et godt værktøj sammen med deres disk renere. Du vil blive overrasket over, hvad alle de ekstra det vil finde.

Old 29 marts 2008, 00:17
Ny Medlem Gruppen

Hi EvilFantasy,

Jeg har masser af hjemmesiden er registreret i mit HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Windows \ Internet Opsætning \ ZoneMap \ Domains. Disse hjemmesider ser uvante og samvittighedsfulde for mig.

Er det sikkert at slette dem manuelt? Kan CCleaner og Wise Cleaner hjælpe mig med disse?

Tak!
Old 29 marts 2008, 09:05
Redaktør Gruppen

Det er filen Hosts poster. De er gode som disse websteder er blokeret fra at tilføje noget ondsindet til browseren. Efterlad dem.

Old 30 marts 2008, 03:53
Ny Medlem Gruppen

Hi EvilFantasy,

Tak for info. Jeg havde forsøgt CCleaner og disk renere. De er meget gode. Efter rengøring, kører min computer hurtigere.

Igen, tak!
Old 30 marts 2008, 09:50
Redaktør Gruppen

Intet problem, glad for at hjælpe.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Registreringseditor. Backup Needed. Changed Skrifttyper i Registreringseditor pete21 Windows-operativsystemer 7 15 marts 2009 13:32
PC Optimiser: Registry Cleaner / Fixer - Any good? dexterlevi Windows-operativsystemer 8 14 februar 2009 09:33
Comodo Registry Cleaner BETA evilfantasy General Software Chat 4 27 august 2008 02:59
LCD renere mrdaveyk Grafikkort & Monitors 2 2 december 2007 13:49
ATF Cleaner Maria General Software Chat 2 30 april 2007 08:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.