![]() |
|
| |||
| |||
| Er der nogen kender en god freeware registreringsdatabasen rengøringsassistenter? og hvor kan jeg få en? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CCleaner ved pirform
| |||
| |||
| Der er kun to, som jeg vil bruge, der er sikre. Wise Registry Cleaner og den ene er indbygget i CCleaner. Downloade CCleaner Det foreslås at hente CCleaner - Slim -- Nr. Toolbar som er den version uden Yahoo! Toolbar. Wise Registry Cleaner |
|
| |||
| |||
| cheers ef Jeg var ved at fortælle ham, der i den uge, da jeg indså, at jeg skal sætte dem derinde |
|
| |||
| |||
| Tak Evil ... jeg allerede har CCleaner .... jeg faktisk lige huske, at og kørte registreringsdatabasen renere på den og den faste del af mit problem |
|
| |||
| |||
| Download Wise renere også. Det går lidt dybere end CCleaner men stadig på en sikker måde. Jeg har fjernet alt fundet uden problemer for et års tid nu. Det er et godt værktøj sammen med deres disk renere. Du vil blive overrasket over, hvad alle de ekstra det vil finde. |
|
| |||
| |||
| Hi EvilFantasy, Jeg har masser af hjemmesiden er registreret i mit HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Windows \ Internet Opsætning \ ZoneMap \ Domains. Disse hjemmesider ser uvante og samvittighedsfulde for mig. Er det sikkert at slette dem manuelt? Kan CCleaner og Wise Cleaner hjælpe mig med disse? Tak! |
|
| |||
| |||
| Det er filen Hosts poster. De er gode som disse websteder er blokeret fra at tilføje noget ondsindet til browseren. Efterlad dem. |
|
| |||
| |||
| Hi EvilFantasy, Tak for info. Jeg havde forsøgt CCleaner og disk renere. De er meget gode. Efter rengøring, kører min computer hurtigere. Igen, tak! |
|
| |||
| |||
| Intet problem, glad for at hjælpe. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Registreringseditor. Backup Needed. Changed Skrifttyper i Registreringseditor | pete21 | Windows-operativsystemer | 7 | 15 marts 2009 13:32 |
| PC Optimiser: Registry Cleaner / Fixer - Any good? | dexterlevi | Windows-operativsystemer | 8 | 14 februar 2009 09:33 |
| Comodo Registry Cleaner BETA | evilfantasy | General Software Chat | 4 | 27 august 2008 02:59 |
| LCD renere | mrdaveyk | Grafikkort & Monitors | 2 | 2 december 2007 13:49 |
| ATF Cleaner | Maria | General Software Chat | 2 | 30 april 2007 08:35 |
| Thread Tools | |
| |