![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tietääkö kukaan mitään hyvää freeware rekisterin puhdistaja? ja jos saan sellaisen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CCleaner on pirform
| |||
| |||
| On vain kaksi, jotka aion käyttää, jotka ovat turvallisia. Wise Registry Cleaner ja yksi sisäänrakennettu CCleaner. Ladata CCleaner On ehdotettu, lataa CCleaner - Slim -- N: o Toolbar joka on versio ilman Yahoo! Työkalupalkkia. Wise Registry Cleaner |
|
| |||
| |||
| cheers ef Aioin kertoa hänelle siellä lataus, kun tajusin, minun täytyy laittaa siellä |
|
| |||
| |||
| Kiitos Evil ... Minulla on jo CCleaner .... olen oikeastaan vain muistaa, että sekä juoksi Registry Cleaner sitä, ja se kiinteä osa minun ongelmani |
|
| |||
| |||
| Lataa Wise puhtaampia myös. Se menee hieman syvemmälle kuin CCleaner mutta turvallisesti. Olen poistanut kaiken löytynyt mitään ongelmia vuoden tai niin nyt. Se on hyvä työkalu sekä niiden Disk Cleaner samoin. Sinulta yllättynyt siitä, mitä kaikki ylimääräiset se löytää. |
|
| |||
| |||
| Hi EvilFantasy, Olen kuormien sivuston rekisteröity minun HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Windows \ Internet-asetukset \ ZoneMap \ Domains. Nämä sivustot näyttävät tunne ja tiukasti minulle. Onko turvallista poistaa nämä manuaalisesti? Voi CCleaner ja Wise Siivooja auttaa minua nämä? Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Nämä ovat Hosts-tiedoston merkinnät. Ne ovat hyviä, koska ne sivustot ovat estetty lisätä mitään haittaohjelmia selaimen. Jätä ne. |
|
| |||
| |||
| Hi EvilFantasy, Thank you for the info. Yritin CCleaner ja Disk Cleaner. Ne ovat erittäin hyviä. Jälkeen puhdistus, minun tietokone toimii nopeammin. Uudelleen, kiitos! |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, on ilo auttaa. |