mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Registry Cleaner?

Reply

Thread Tools
Old 25 maart 2008, 11:14
Lid Fractie

Weet iemand van een goede reinigingsmiddelen freeware register? en waar kan ik een krijgen?
Old 25 maart 2008, 11:16
Donor Groep

CCleaner door pirform
legendarische aanvraag

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 25 maart 2008, 11:19
Moderator Groep

Er zijn slechts twee die ik zal gebruiken die veilig zijn. Wise Registry Cleaner en een ingebouwd in CCleaner.

Downloaden CCleaner Er wordt voorgesteld om de CCleaner - Slim -- Nr. Toolbar dat is de versie zonder de Yahoo! Toolbar.

Wise Registry Cleaner

Old 25 maart 2008, 11:21
Donor Groep

cheers ef Ik wilde hem daar te vertellen in de downloads wanneer ik besefte dat ik nodig om ze daar
Old 25 maart 2008, 11:21
Lid Fractie

Bedankt Evil ... Ik heb reeds CCleaner .... ik eigenlijk alleen maar bedenken dat en rende de registry cleaner op het en het vaste aantal van mijn probleem
Old 25 maart 2008, 11:31
Moderator Groep

Wise schoner ook. Het gaat een beetje dieper dan CCleaner, maar nog steeds op een veilige manier. Ik heb alles verwijderd gevonden zonder problemen een jaar of zo nu. Het is een goed hulpmiddel samen met hun Disk Cleaner ook. U zult verbaasd zijn wat alle extra zal vinden.

Old 29 maart 2008, 00:17
Nieuw Lid Fractie

Hi EvilFantasy,

Ik heb last van de website geregistreerd in mijn Hkey_Local_Machine \ Software \ Windows \ Internet instellen \ ZoneMap \ Domains. Deze websites kijken en nauwgezette onbekende voor mij.

Is het veilig om deze handmatig te verwijderen? Kan CCleaner en Wise Cleaner me helpen met deze?

Bedankt!
Old 29 maart 2008, 09:05
Moderator Groep

Dat zijn de Hosts-bestand inzendingen. Ze zijn goed als die sites zijn geblokkeerd kwaadaardige iets toe te voegen aan de browser. Laat hen.

Old 30 maart 2008, 03:53
Nieuw Lid Fractie

Hi EvilFantasy,

Bedankt voor de info. Ik heb proberen CCleaner en Disk Cleaner. Ze zijn erg goed. Na de reiniging, mijn computer draait sneller.

Nogmaals, bedankt!
Old 30 maart 2008, 09:50
Moderator Groep

Geen probleem, graag helpen.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.