![]() |
|
| |||
| |||
| Weet iemand van een goede reinigingsmiddelen freeware register? en waar kan ik een krijgen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CCleaner door pirform
| |||
| |||
| Er zijn slechts twee die ik zal gebruiken die veilig zijn. Wise Registry Cleaner en een ingebouwd in CCleaner. Downloaden CCleaner Er wordt voorgesteld om de CCleaner - Slim -- Nr. Toolbar dat is de versie zonder de Yahoo! Toolbar. Wise Registry Cleaner |
|
| |||
| |||
| cheers ef Ik wilde hem daar te vertellen in de downloads wanneer ik besefte dat ik nodig om ze daar |
|
| |||
| |||
| Bedankt Evil ... Ik heb reeds CCleaner .... ik eigenlijk alleen maar bedenken dat en rende de registry cleaner op het en het vaste aantal van mijn probleem |
|
| |||
| |||
| Wise schoner ook. Het gaat een beetje dieper dan CCleaner, maar nog steeds op een veilige manier. Ik heb alles verwijderd gevonden zonder problemen een jaar of zo nu. Het is een goed hulpmiddel samen met hun Disk Cleaner ook. U zult verbaasd zijn wat alle extra zal vinden. |
|
| |||
| |||
| Hi EvilFantasy, Ik heb last van de website geregistreerd in mijn Hkey_Local_Machine \ Software \ Windows \ Internet instellen \ ZoneMap \ Domains. Deze websites kijken en nauwgezette onbekende voor mij. Is het veilig om deze handmatig te verwijderen? Kan CCleaner en Wise Cleaner me helpen met deze? Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Dat zijn de Hosts-bestand inzendingen. Ze zijn goed als die sites zijn geblokkeerd kwaadaardige iets toe te voegen aan de browser. Laat hen. |
|
| |||
| |||
| Hi EvilFantasy, Bedankt voor de info. Ik heb proberen CCleaner en Disk Cleaner. Ze zijn erg goed. Na de reiniging, mijn computer draait sneller. Nogmaals, bedankt! |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, graag helpen. |