![]() |
|
| |||
| |||
| Vet noen om noen gode freeware registret rengjøringsmidler? og hvor kan jeg få en? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CCleaner av pirform
| |||
| |||
| Det er bare to som jeg skal bruke som er trygge. Wise Registry Cleaner og en innebygd i CCleaner. Laste ned CCleaner Det er anbefalt å laste ned CCleaner - Slim -- Ingen Verktøylinje som er den versjonen uten Yahoo! Toolbar. Wise Registry Cleaner |
|
| |||
| |||
| cheers ef jeg var i ferd med å fortelle ham det i nedlastinger Da jeg innså jeg trenger å sette dem inn der |
|
| |||
| |||
| Takk Evil ... jeg har allerede CCleaner .... jeg faktisk bare husket det og løp registret renere på den og det løste noe av problemet mitt |
|
| |||
| |||
| Last ned Wise renere også. Det går litt dypere enn CCleaner men fortsatt på en sikker måte. Jeg har fjernet alt funnet uten problemer for et års tid nå. Det er et godt verktøy sammen med sin disk renere også. Du vil bli overrasket om hva alle ekstra den finner. |
|
| |||
| |||
| Hei EvilFantasy, Jeg har massevis av nettstedet er registrert i HKEY_LOCAL_MACHINE my \ Software \ Windows \ Internet Setting \ ZoneMap \ Domains. Disse nettstedene ser ukjent og samvittighetsfull for meg. Er det trygt å slette dem manuelt? Kan CCleaner og Wise Renset hjelpe meg med disse? Takk! |
|
| |||
| |||
| De er Hosts-filen oppføringer. De er gode som disse nettstedene er blokkert fra å legge noe ondsinnet til leseren. Forlate dem. |
|
| |||
| |||
| Hei EvilFantasy, Takk for opplysningen. Jeg ville prøve CCleaner og disk cleaner. De er meget gode. Etter rengjøring, kjører datamaskinen raskere. Igjen, takk! |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, glad for å hjelpe. |