![]() |
|
| |||
| |||
| Vet någon någon bra rengöringsmedel freeware register? och var kan jag få en? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CCleaner av pirform
| |||
| |||
| Det finns bara två som jag kommer att använda som är säkra. Wise Registry Cleaner och en inbyggd i CCleaner. Hämta CCleaner Det föreslås att hämta CCleaner - Slim -- Nr Verktygsfält som är den version utan Yahoo! Verktygsfält. Wise Registry Cleaner |
|
| |||
| |||
| cheers ef jag skulle berätta för honom där i vecka när jag insåg att jag måste sätta dem i det |
|
| |||
| |||
| Tack Evil ... jag har redan CCleaner .... jag faktiskt bara ihåg att och sprang registret renare på det och det fastställdes en del av mitt problem |
|
| |||
| |||
| Ladda ner Wise renare också. Det går lite djupare än CCleaner men fortfarande på ett säkert sätt. Jag har tagit bort allt som finns med några problem för ett år eller så nu. Det är ett bra verktyg tillsammans med sin skiva renare. Du kommer att bli förvånad över vad alla extra det kommer att hitta. |
|
| |||
| |||
| Hej EvilFantasy, Jag har massor av webbplatsen som är registrerade i mitt HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Windows \ Internet Setting \ ZoneMap \ Domains. Dessa webbplatser ser obekanta och samvetsgrann för mig. Är det säkert att ta bort dem manuellt? Kan CCleaner och Wise Cleaner hjälpa mig med dessa? Tack! |
|
| |||
| |||
| Dessa är värdfilen poster. De är bra eftersom dessa platser är blockerade från att lägga till något illvillig till webbläsaren. Lämna dem. |
|
| |||
| |||
| Hej EvilFantasy, Tack för info. Jag försökte CCleaner och renare disk. De är mycket bra. Efter rengöring, kör min dator snabbare. Återigen, tack! |
|
| |||
| |||
| Inga problem, glad att hjälpa till. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Registereditorn. Backup behövs. Changed Teckensnitt i Registereditorn | pete21 | Windows-operativsystem | 7 | 15 mars 2009 13:32 |
| PC Optimiser: Registry Cleaner / FIXERINGSVÄTSKA - All Good? | dexterlevi | Windows-operativsystem | 8 | 14 februari 2009 09:33 |
| Comodo Registry Cleaner BETA | evilfantasy | General Software Chat | 4 | 27 august 2008 02:59 |
| LCD renare | mrdaveyk | Grafikkort & Skärmar | 2 | 2 december 2007 13:49 |
| ATF Cleaner | Maria | General Software Chat | 2 | 30 april 2007 08:35 |
| Thread Tools | |
| |