![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei,
Haluan etäkäyttö oman tietokoneen kautta LAN. Nyt olen yrittänyt MSN ja i ei ilmeisesti halua tehdä työtä. Nyt tämä tietokone Haluan on käynnissä koko ajan ja ei ole näytössä. Joten jos i tarvitse tehdä mitään sen coputer Haluan vain hypätä tietokoneeseen ja kontrolloida sitä. Nyt jos olen mitään ohjelmia, se on koeajalla. Nyt en voi tehdä sitä kautta Remote Control Desktop, koska minulla ei ole palvelimessa. Apua pls My System: Cohen
|
|
| |||
| |||
| Hei Voit käyttää tuotetta kuten UltraVNC, että sinäkin. Mitä Käyttöjärjestelmä olet, sinun ei välttämättä tarvitse palvelin käyttää Remote Desktop. Voit tehdä sen XP ja Vista. Toivon, että tämä auttaa. Paljon kiitoksia Leo |
|
| |||
| |||
| Sain sen kautta tälle sivustolle -- http://www.microsoft.com/windowsxp/u...moteintro.mspx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko tämä rikos? Pääsy joku elses Hotmail | YRTNEG | Off Topic Discussion | 4 | 26. Huhtikuu 2009 13:14 |
| Pääsy Vista ilman salasanaa | Aå | Windows-käyttöjärjestelmät | 18 | 29th Aug 2008 03:18 |
| Valitettavasti sen vielä kerran - Painaminen ongelmia verkon + pääseminen yksi tietokone | rbscooby | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 10 | 28th Apr 2008 13:58 |
| Pääseminen tai lopettaminen spostitili | atomicjenn01 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 3. helmikuu 2008 13:48 |
| Pääsy verkkoon etäsijainnista. | littleeddy | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 20 Jan 2008 17:33 |
| Thread Tools | |
| |