![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Miten voit kauko-ohjata tai käyttää PC kotona? Yksi suosittu on sivuston kautta LogMeIn. Voit myös käyttää Remote Desktop ja Windows XP. Ilman Windows XP, voit kosketa Aito. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos IM rehellinen en ole koskaan oikein saanut myös mukana etäkäytön.
| |||
| |||
| Olen käyttänyt XP suorittaa perus-korjaukset asiakkaiden PC: n kauko apuväline, mutta sivustoja LogMeIn ei miellytä minua. Minulla ei ole mitään syytä yhdistää minun koti-PC. Jatkossa minun luotettava Dellin kannettava tietokone noin jos on mahdollisuus käyttää tietokonetta milloin tahansa, vain siirtää tiedostoja että minun täytyy päivälle. |
|
| |||
| |||
| En tarkalleen tiedä, mistä aloittaa, vaikka olen kuullut Remote Desktop, en tiedä, jos se on vain palvelimia, tai mitä olet ... Kuitenkin, minulla on vain kaksi tietokonetta, ja koskaan niitä saa yhteydessä Internetiin samaan aikaan! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Voiko ATI RF-kaukosäädin voidaan suunnitella uudelleen käytettäväksi ilman ATI Soft / laitteiston | navnut | Rautatavaran Chat | 1 | 23 lokakuu 2009 12:34 |
| Ongelma ohjauspaneeli - Ohjauspaneeli tapana avata | Violaferoz | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 14th Jun 2009 05:40 |
| Kaukosäädin | Deezer | Rautatavaran Chat | 3 | 6. Maaliskuu 2008 08:39 |
| Remote | Ulfrinn | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 10th Jan 2008 18:10 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28. marraskuu 2007 13:19 |
| Thread Tools | |
| |