![]() |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan du fjernstyre eller få tilgang til PC hjemme? En populær er gjennom nettstedet LogMeIn. Du kan også bruke eksternt skrivebord i Windows XP. Uten Windows XP, trykker du Virkelig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis im ærlig har jeg aldri virkelig fikk også involvert med fjerntilgang.
| |||
| |||
| Jeg har brukt XP til å utføre enkle reparasjoner på kundenes datamaskiner via Remote Access verktøyet, men områder som LogMeIn ikke appellerer til meg. Jeg har ingen grunn til å være tilkobling til min hjemme-PC. Jeg bærer min trofaste Dell laptop rundt hvis jeg trenger tilgang til en datamaskin når som helst, bare overføre filer over det jeg trenger for dagen. |
|
| |||
| |||
| Jeg ville ikke akkurat vet hvor du skal begynne selv om jeg har hørt om Remote Desktop, jeg vet ikke om det er bare for servere, eller hva har du ... Likevel, jeg bare har to datamaskiner og aldri skal de være koblet til internett samtidig! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan en ATI RF fjernkontroll bli omstrukturert for bruk uten ATI soft / hardware | navnut | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2009 12:34 |
| Problem i kontrollpanelet - Kontrollpanel wont åpen | Violaferoz | Windows-operativsystemer | 1 | 14 juni 2009 05:40 |
| Fjernkontroll | Deezer | General Hardware Chat | 3 | 6 mars 2008 08:39 |
| Ekstern | Ulfrinn | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 10 januar 2008 18:10 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28 nov 2007 13:19 |
| Thread Tools | |
| |