![]() |
|
| |||
| |||
HIA folkJeg har nu et "trådløst tastatur mus" ikonet i nederste højre hjørne. Vi ikke længere har et trådløst tastatur eller en trådløs mus, "men jeg en ude af stand til at fjerne dette ikon. Der er også en "mousekeys" ikon der, at jeg ønsker at slette derfra. Hvordan gør jeg det? Tak for din hjælp |
|
| |||
| |||
| Flyttet til General Software Chat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis mousekeys ikonet i systembakken, bør du være i stand til at slippe af med denne som følger:
Gå til Start / Control PanelAccessibility Valg klikke på "Mouse" fanen og klar "Brug af MouseKeys" afkrydsningsfeltet, og klik på "OK" Som eller andre ikon .... er dette i system-bakken (nær ur) eller på skrivebordet? Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| eller alternativly kan du bruge [html] http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml [/ html] og slette posten fra start Hope this helps, vil EDIT: downloade mindre. exe version og lige unzippe filen og køre |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HJÆLP! Xbox 360 Wireless Gaming Receiver til Windows Software | pest79456 | General Software Chat | 0 | 1. maj 2009 17:26 |
| Vil dette fjerne alle malware? | Bubba | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 30 januar 2009 10:45 |
| Fjern COD4 | Cew27 | General Software Chat | 1 | 9 marts 2008 10:18 |
| Fjern WinZix | Skidaddle | Virus, Spyware & Sikkerhed | 24 | 10 januar 2008 23:17 |
| AVG cant fjerne virus | TomIsFat | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 30 december 2007 16:11 |
| Thread Tools | |
| |