![]() |
|
| |||
| |||
| Hi .. Jeg ønsker blot at vide, om some1 kunne hjælpe mig med denne type filer .. Jeg fik nogle. Pak at jeg skal redigere .. men IDK hvordan: S Jeg mener jeg ved, hvordan du udpakker alle filerne inde men recomile em igen sin orter ting .. Jeg har prøvet med masser af programmer .. gerne pakescape, dragen unpaker mv. men jeg cant kompilere igen .. plz dette er en exaple af disse filer ... bare 1.4MB. http://www.megaupload.com/?d=6Q7BCAM5 kan some1 hjælpe mig? virkelig .. tnx en masse .. PS: (det er ikke en komprimeret fil .. så 7-zip eller programmer kan lide det .. fungerer ikke PS2: sry cuz min dårlige eng |
|
| |||
| |||
| Beklager, men da disse er vildt filer de sandsynligvis ophavsretligt beskyttet, og vi kan ikke hjælpe med at ændre dem her. |
|
| |||
| |||
| ER spillet gratis???
__________________ (My Life) [Computere-Laptops-Xbox360-Musik-TV-Film-] College studere for min grad i datalogi. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Citat:
Mange en ny add-on er foretaget af modder og derefter offentliggjort af bygherren, som denne Citat:
Citat:
Det afhænger af spillet, nogle spil har færdigsyet Pak beslutningstagere / omdannere andre dont Hvilke spil er det?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Takket SWF. |
|
| |||
| |||
| er en "ny" spil .. kaldet florensia online: P fri til at spille .. IDK hvis dens ilegal redigere filerne .. men .. im ikke at forsøge at hacke spillet eller noget ... Jeg ønsker kun at gøre en hud .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Forespørgsel! - Chat | mrberty | Fællesskabet News & Chat | 10 | 29th May 2009 00:39 |
| Request A Sig - Avatar Her. | mrberty | Off Topic Discussion | 2 | 25th May 2009 08:52 |
| Anmodning om computer hjælpe | Kodak | General Hardware Chat | 8 | 6. jan 2008 16:22 |
| Computer hjælpe anmodning | xerxesjc28 | General Hardware Chat | 28 | 5 januar 2008 15:28 |
| Thread Tools | |
| |