![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei .. Haluan vain tietää, onko some1 voisi auttaa minua tämän tyyppistä tiedostoja .. Sain vähän. Pak, että minun tarvitsee muokata .. mutta idk miten: S Tarkoitan i tiedä miten Pura kaikki tiedostot sisällä mutta recomile em uudelleen orter asia .. Olen kokeillut on paljon ohjelmia .. kuten pakescape, lohikäärme unpaker jne.. mutta i cant koota uudelleen .. plz tämä on exaple näitä tiedostoja ... vain 1.4MB. http://www.megaupload.com/?d=6Q7BCAM5 voi some1 auttaa minua? todella .. tnx paljon .. PS: (sen ei pakattu tiedosto .. niin 7-zip tai ohjelmia, kuten se .. ei toimi PS2: sry cuz minun huono eng |
|
| |||
| |||
| Anteeksi, mutta koska nämä ovat pelin tiedostot ovat todennäköisesti kopiosuojattua emme voi auttaa muuttamalla niitä tässä. |
|
| |||
| |||
| IS pelin ilmaiseksi?
__________________ (My Life) [Computers-Sylimikrot-XBOX360-Music-Tv-elokuvat-] College Opiskelu minun tutkinto tietojenkäsittely. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Quote:
Monet uuden add-on on tehnyt modder ja sitten julkaiseman kehittäjän, kuten tässä Quote:
Quote:
Se riippuu pelistä, jotkin pelit on valmiina Pak Päätöksenteko / konverttereiksi muiden dont Mikä peli se on?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kiitos SWF. |
|
| |||
| |||
| on "uusi" peli .. kutsutaan florensia online: P vapaasti pelata .. idk jos sen ilegal muokata tiedostoja .. mutta .. im ei yritä hakata pelin tai jotain ... Haluan vain tehdä iho .. |