![]() |
|
| |||
| |||
| Hi .. Ik wil gewoon weten of some1 kan me helpen met dit soort bestanden .. Ik heb weinig. pak dat ik moet bewerken .. maar idk hoe: S Ik bedoel ik weet hoe het extract alle bestanden binnen maar recomile em opnieuw haar orter ding .. Ik heb geprobeerd met veel programma's .. zoals pakescape, draak unpaker, enz.. but i cant compileren weer .. plz is dit een exaple van deze bestanden ... slechts 1,4 MB. http://www.megaupload.com/?d=6Q7BCAM5 some1 kan mij helpen? echt .. tnx veel .. PS: (haar niet een gecomprimeerd bestand .. dus 7-zip of in programma's zoals het niet werken .. PS2: sry cuz mijn slechte eng |
|
| |||
| |||
| Sorry, maar aangezien deze game bestanden zij het meest waarschijnlijk auteursrechtelijk beschermd en wij kunnen niet helpen bij het veranderen ze hier. |
|
| |||
| |||
| Is het spel vrij?
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-Xbox360-Music-Tv-Films-] College Studeren voor mijn diploma in informatica. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Citaat:
Veel van een nieuwe add-on is gemaakt door Modder en vervolgens gepubliceerd door de ontwikkelaar, als deze Citaat:
Citaat:
Het hangt af van het spel, sommige spellen hebben klaar gemaakt pak makers / converters andere dont Welk spel is het?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Dankzij SWF. |
|
| |||
| |||
| is een "nieuwe" game .. genaamd florensia online: P vrij te spelen .. idk indien haar ilegal het bewerken van de bestanden .. maar .. im niet proberen te hacken van het spel of iets ... Ik heb alleen willen doen een huid .. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verzoeken! - Chat | mrberty | Gemeenschap Nieuws & Chat | 10 | 29 jun 2009 00:39 |
| Een verzoek Sig - Avatar Hier. | mrberty | Off Topic Discussie | 2 | 25 jun 2009 08:52 |
| Verzoek om computer helpen | kodak | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 6 januari 2008 16:22 |
| Computer helpt verzoek | xerxesjc28 | Algemeen Hardware Chat | 28 | De 5 januari 2008 15:28 |
| Thread Tools | |
| |