![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei .. Jeg vil bare vite om some1 kunne hjelpe meg med denne typen filer ..
Jeg fikk noen. pak at jeg må redigere .. men IDK hvordan: S Jeg mener jeg vet hvordan du pakker ut alle filene inni men recomile em igjen sin orter ting .. Jeg har prøvd med mange programmer .. som pakescape, Dragon unpaker mv. men jeg skrånende kompilere igjen .. plz dette er en exaple disse filene ... bare 1.4mb. http://www.megaupload.com/?d=6Q7BCAM5 kan some1 hjelpe meg? virkelig .. tnx mye .. PS: (det er ikke en komprimert fil .. så 7-zip eller programmer som liker det .. ikke fungerer PS2: sry cuz meg dårlig eng
|
|
|
|||
|
|||
|
Beklager, men siden disse er spillet filer er de mest sannsynlige opphavsrettslig beskyttet, og vi kan ikke hjelpe til med å forandre dem her.
|
|
|
|||
|
|||
|
ER spillet gratis??
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
Sitat:
Mange en ny add-on er laget av modder og utgitt av utvikleren, som dette Sitat:
Sitat:
Det avhenger av spillet, noen spill har klart gjort pak beslutningstakere / konverteringsprogrammene andre dont Hva er det?
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
Takk SWF.
|
|
|
|||
|
|||
|
er en "ny" spill .. kalt florensia online: P gratis å spille .. IDK hvis ilegal redigere filer .. men .. im ikke prøver å hacke spillet eller noe ... Jeg vil bare gjøre en hud ..
|