![]() |
|
| |||
| |||
| Hej .. Jag vill bara veta om some1 kunde hjälpa mig med denna typ av filer .. Jag har några. pak att jag behöver ändra .. men IDK hur: S Jag menar, jag vet hur man extrahera alla filer inuti men recomile em igen sina orter sak .. Jag har försökt med massor av program .. gillar pakescape, drake unpaker osv. men jag skränande sammanställa igen .. plz detta är en exaple av dessa filer ... bara 1.4MB. http://www.megaupload.com/?d=6Q7BCAM5 kan some1 hjälpa mig? verkligen .. tnx mycket .. PS: (dess inte en komprimerad fil .. så 7-zip eller program som det .. fungerar inte PS2: sry cuz min dåliga eng |
|
| |||
| |||
| Sorry, men eftersom dessa är spelfiler de mest sannolika upphovsrättsligt skyddade och vi kan inte hjälpa till med att förändra dem här. |
|
| |||
| |||
| Är spelet gratis??
__________________ (My Life) [Datorer-Laptops-Xbox360-Musik-Tv-Film-] College Studera för min examen i datoranvändning. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Citat:
Många nya add-on har gjort modder och offentliggöras av utvecklare, så här Citat:
Citat:
Det beror på spelet, vissa spel har färdiga pak beslutsfattare / omvandlare andra dont Vilka spel är det?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Tack SWF. |
|
| |||
| |||
| är ett "nytt" spel .. kallas florensia online: P gratis att spela .. IDK om dess ilegal redigera filer .. men .. im inte försöker hacka spelet eller något ... Jag vill bara göra en hud .. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Begära! - Chat | mrberty | Gemenskapen Nyheter & Chat | 10 | 29 juni 2009 00:39 |
| Begära en Sig - Avatar här. | mrberty | Off Topic Discussion | 2 | 25 juni 2009 08:52 |
| Begäran om datorns hjälp | Kodak | General Hardware Chat | 8 | 6 januari 2008 16:22 |
| Computer hjälpa begäran | xerxesjc28 | General Hardware Chat | 28 | 5 januari 2008 15:28 |
| Thread Tools | |
| |