![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har installeret en gammel MS-DOS-spil kaldet nedstigning på min Windows XP-pc. Spillet arbejder bøde undtagen alt er fremskyndes. Alting bevæger sig rigtig hurtigt, så spillet er umuligt at spille det, fordi jeg ikke ved, hvad de skal skyde på. Er der nogen måde at få dette spil kører ved normal hastighed på XP? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at køre i kompatibilitetstilstand?
|
| |||
| |||
| Kan De forklare, hvordan jeg kan gøre. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| højreklikke på den. exe install fil og derefter bør der være noget, der siger, kører i compatiblitye efter og vælge det tidligst operationg system
| |||
| |||
| Hej, jeg prøvede at køre det program i kompatibilitetstilstand for Windows95, og det var stadig insanely hurtig, præcis som før. En ting er jeg gjorde ikke genstarte min pc i perioden mellem, når jeg har ændret kompatibilitet og da jeg forsøgte at spille spillet. Skal jeg have genstartet pc'en, før jeg prøvede at spille spillet? Ville det have gjort en forskel, og hvis ikke, er der noget andet jeg kan gøre? Tak |
|
| |||
| |||
| ikke en genstart wouldnt have gjort en forskel um er der nogen indstillinger eller option menuen for spillet? |
|
| |||
| |||
| Der er en valgmenu og en installationen. Menuen med valgmuligheder doesnt have alle relevante ting og installationen handler om lyde. Jeg kan sende dig i spillet, hvis du ønsker og du kan prøve det, det er meget små. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En anden ting, som du kan prøve er ...... køre en ressource sultne app, samtidig med at spille spillet.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan kontrolleres Hvad Speed Min Memory kører på? | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 11 | 17 marts 2009 10:00 |
| Speed Fan Viser GPU Kører Mellem 55-60 C. | P5200 | Grafikkort & Monitors | 7 | 20 februar 2009 10:51 |
| Hvor kan jeg finde en software, der forbedrer min skrive hastighed | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22 november 2008 02:44 |
| Nyt Gfx Card Kørsel til halv Det Speed | marsay001 | Grafikkort & Monitors | 1 | 15 januar 2008 16:20 |
| Power up problem ... noget signal .... CPU fan holder kører på høj hastighed ... | Whitty | General Hardware Chat | 4 | 2 januar 2008 11:52 |
| Thread Tools | |
| |