![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen asentanut vanha MS-DOS-peli nimeltä Descent minun Windows XP-tietokoneeseen. Peli works fine lukuun ottamatta kaikki on nopeutettava. Kaikki liikkuu todella nopeasti, joten peli on mahdotonta pelata mitä, koska en tiedä mitä ampua. Onko mitään keinoa saada tämä peli toimii normaali nopeus XP? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile käynnissä yhteensopivuus tilassa?
|
| |||
| |||
| Voisitteko selittää, miten voin tehdä niin. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klikkaa hiiren oikealla. exe asentaa tiedoston ja sitten siellä olisi jotain, jonka mukaan suoritetaan compatiblitye ja valitse pian operationg järjestelmä
| |||
| |||
| Hei, olen yrittänyt käynnissä ohjelman yhteensopivuutta Windows95 ja se oli vielä järjettömän nopeasti, aivan kuten ennenkin. A huomata, I didnt uudelleen minun PC välinen aika, kun olen muuttanut sitä ja kun olen yrittänyt pelaavat peliä. Jos olen uudelleen PC ennen Yritin pelaa peli? Olisiko tämä pitänyt tehdä eroa ja jos ei ole mitään muuta voin tehdä? Kiitos |
|
| |||
| |||
| ei uudelleenkäynnistyksen wouldnt pitänyt tehdä ero um olemassa mitään asetuksia tai vaihtoehto valikkoon pelin? |
|
| |||
| |||
| On asetusvalikosta ja setup ohjelma. Asetusvalikosta doesnt ole mitään asiaa kamaa ja asennusohjelma on kyse ääniä. Voisin lähettää sinulle peli, jos haluat ja voit kokeilla sitä, se on hyvin pieni. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toinen asia, että voisit kokeilla on ...... suorittaa resurssien nälkäinen app., kun pelaa peliä.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten Tarkista Mitä Speed My Memory käy? | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 17th Mar 2009 10:00 |
| Speed Fan tulokset GPU Running Vuosina 55-60 C. | P5200 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 20th Feb 2009 10:51 |
| Mistä löytyy ohjelmisto, joka parantaa minun konekirjoitus nopeus | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22. marraskuu 2008 02:44 |
| Uusi Gfx Card käydessä Puoliaikatulos Se Speed | marsay001 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 15 Jan 2008 16:20 |
| Power ongelmaa ... ei signaali .... CPU tuuletin pitää käynnissä suuri nopeus ... | whitty | Rautatavaran Chat | 4 | 2. Jan 2008 11:52 |
| Thread Tools | |
| |