![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een oude MS-DOS-game genaamd Descent op mijn Windows XP PC. Het spel werkt prima met uitzondering van alles is versneld. Alles beweegt echt snel, dus het spel is onmogelijk om te spelen wat want ik weet niet wat te schieten op. Is er een manier om dit spel draait op een normale snelheid op XP? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer in compatibiliteit-modus?
|
| |||
| |||
| Kunt u uitleggen hoe ik kan dat doen. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klik met de rechtermuisknop op het. exe-bestand installeren en dan moet er iets dat zegt uitgevoerd in compatiblitye en selecteer de vroegste operationg systeem
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb geprobeerd het programma draait in de verenigbaarheid van Windows95 en het was nog steeds waanzinnig snel, net als voorheen. Een punt om op te merken is I didnt start mijn pc in de periode tussen het moment veranderde ik de compatibiliteit en toen ik probeerde het spel te spelen. Moet ik opnieuw de pc voordat ik probeerde het spel te spelen? Zou dit een verschil hebben gemaakt en zo niet is er iets anders wat ik kan doen? Bedankt |
|
| |||
| |||
| geen een herstart wouldnt hebben een verschil um zijn er instellingen of optie menu voor de wedstrijd? |
|
| |||
| |||
| Er is een menu met opties, en een setup-programma. De optiesmenu doesnt hebben alle relevante zaken en het setup-programma is all about geluiden. Ik kan u het spel als je wilde en je zou kunnen proberen, het is erg klein. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een ander ding dat je zou kunnen proberen is ...... uitvoeren van een resource honger app, terwijl het spel te spelen.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe om te controleren welke snelheid mijn geheugen draait bij? | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 17 mrt 2009 10:00 |
| Speed Fan Resultaat GPU Running Tussen 55-60 C. | P5200 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 20 feb 2009 10:51 |
| Waar vind ik een software die verbetert mijn typen snelheid | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Nieuwe gfx kaart Hardlopen op de helft Het Snelheid | marsay001 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 15 Jan 2008 16:20 |
| Power-up probleem ... geen signaal .... cpu fan blijft draaien op hoge snelheid ... | Whitty | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 2 januari 2008 11:52 |
| Thread Tools | |
| |