![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg installerte en gammel MS DOS-spill kalt nedstigningen på min Windows XP PC. Spillet fungerer fint bortsett fra alt er i fart. Alt går veldig fort, så det er umulig å spille det fordi jeg ikke vet hva du skal skyte på. Er det noen måte å få dette spillet kjører ved normal hastighet på XP? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å kjøre i kompatibilitetsmodus?
|
| |||
| |||
| Kan du forklare hvordan jeg kan gjøre. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| høyreklikk på. exe installere filen, og så skal det være noe som heter kjøre i compatiblitye på og velger tidligst operationg system
| |||
| |||
| Hei, jeg prøvde å kjøre programmet i kompatibilitetsmodus for Windows95 og det var fortsatt sinnsykt fort, akkurat som før. Et punkt å merke seg er at jeg gjorde ikke starte PCen i tidsrommet mellom da jeg endret kompatibilitet og da jeg prøvde å spille spillet. Bør jeg ha startet PC-en før jeg prøvde å spille spillet? Kan dette ha gjort en forskjell, og hvis ikke er det noe annet jeg kan gjøre? Takk |
|
| |||
| |||
| no en omstart wouldnt har gjort en forskjell um er det noen innstillinger eller alternativ meny for spillet? |
|
| |||
| |||
| Det er en alternativmenyen og installasjonsprogrammet. Alternativmenyen ikke har noen relevant stoff og installasjonsprogrammet handler om lyd. Jeg kan sende deg spillet dersom du ønsker og du kan prøve det, det er svært liten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annen ting du kan forsøke er ...... kjøre en ressurs sulten app, mens du spiller spillet.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan sjekke hvilke Speed Min Memory kjører på? | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 17 mars 2009 10:00 |
| Speed Fan Viser GPU Running Mellom 55-60 C. | P5200 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 20 februar 2009 10:51 |
| Hvor finner jeg en programvare som forbedrer min skrive hastighet | yonilobo | Linux og alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Ny Gfx Card publiseres halvdel Det Speed | marsay001 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 15 januar 2008 16:20 |
| Power opp problemet ... ingen signal .... CPU vifte holder kjøres på høy hastighet ... | whitty | General Hardware Chat | 4 | 2 januar 2008 11:52 |
| Thread Tools | |
| |