![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag installerade en gammal MS-DOS-spel som kallas Descent på min Windows XP dator. Spelet fungerar bra förutom att allt ska påskyndas. Allt går mycket snabbt, så spelet är omöjligt att spela det eftersom jag inte vet vad de ska skjuta på. Finns det något sätt att få spelet att köra i normal hastighet på XP? Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att köra i kompatibilitetsläge?
|
| |||
| |||
| Kan ni förklara hur jag kan göra det. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| högerklicka på den. exe installerar filen och sedan bör det finnas något som säger att köras i compatiblitye efter och välja tidigast operationg system
| |||
| |||
| Hej, jag försökte köra programmet i kompatibilitetsläge för Windows95 och det fortfarande var vansinnigt snabb, precis som tidigare. En punkt att notera är att jag gjorde starta min dator i tiden mellan när jag förändrat kompatibilitet och när jag försökte spela spelet. Bör jag har startat om datorn innan jag försökte spela spelet? Skulle detta ha gjort en skillnad och om det inte är det något annat jag kan göra? Tack |
|
| |||
| |||
| inte en omstart wouldnt har gjort en skillnad um är det några inställningar eller välja menyn för spelet? |
|
| |||
| |||
| Det finns en alternativ meny och en installationsprogrammet. Alternativmenyn doesnt har några relevanta grejer och installationsprogrammet handlar om ljud. Jag kan skicka spelet om du vill och du kan försöka det, det är mycket små. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annan sak som du kan försöka är ...... köra en resurs hungrig app, samtidigt som spelar spelet.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur kan man kontrollera vilka Speed mitt minne körs med? | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 17 mars 2009 10:00 |
| Speed Fan Visar GPU springer mellan 55-60 C. | P5200 | Grafikkort & Skärmar | 7 | 20 februari 2009 10:51 |
| Var hittar jag en programvara som förbättrar min skriva hastigheten | yonilobo | Linux & Alternativa OS | 3 | 22 november 2008 02:44 |
| Nya Gfx Card Running Vid Hälften Det Speed | marsay001 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 15 januari 2008 16:20 |
| Power up-problem ... ingen signal .... cpu fläkt håller körs på hög hastighet ... | Whitty | General Hardware Chat | 4 | 2 januari 2008 11:52 |
| Thread Tools | |
| |