mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Runtime Error

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2007, 03:04
Medlem Gruppen

Default Runtime Error

Hej Alle
Jeg tror min computer er begyndt at pakke sammen!

Sidste gang jeg var her blev jeg forsøger at få »Office hjem og studerende til at arbejde ...... i slutningen vi ringede Microsoft folk op, og selv de couldnt få det til at virke .... vi til sidst var nødt til at 'skabe' en anden brugerkonto lastet det, og det virkede, Microsoft sagt, at der må være noget galt med min 'registreringsdatabasen'..... nu gør det igen ... jeg bliver ved med at få "runtime error' msgs efter en kort tid på internettet! Har en af disse "gratis" i registreringsdatabasen scanninger ', og de fandt i løbet af 1000' fejl 'Wots sker !!.... havde et kig og fundet masser af registreringsdatabasen "fixers' men jeg dont kende hvad de skal gøre, ikke meget computer fordomsfri ... r disse »fixers» enhver god, og hvis de som en ville du gå til? er de det værd? eller shud jeg bare bide min læbe og få en ny maskine???? En lille smule træt af i øjeblikket. vil sætte stor pris på og hjælpe / rådgivning.
Terry
Old 7 november 2007, 04:29
Redaktør Gruppen

Default Runtime Error

Citat:
Har en af disse "gratis" i registreringsdatabasen scanninger ', og de fandt i løbet af 1000' fejl '
www.ccleaner.com er den sikreste gratis renere der er.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Søndag Java Runtime Environment 6 Update 13 evilfantasy General Software Chat 7 26 marts 2009 12:22
Søndag Java Runtime Environment 6 Update 12 evilfantasy General Software Chat 8 7 februar 2009 11:24
Java SE Runtime Environment (JRE) 6 Update 11 evilfantasy General Software Chat 7 7 december 2008 13:27
Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5 evilfantasy Virus, Spyware & Sikkerhed 5 5th Mar 2008 12:16
Længde-error 339 ironsferret Windows-operativsystemer 1 11 januar 2008 19:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.