mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Runtime Error

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2007, 03:04
Lid Fractie

Hi All
Ik denk dat mijn computer is begonnen met het inpakken!

De laatste keer was ik hier was ik proberen te krijgen 'Office Home and Student' te werken ...... op het einde we rinkelde de Microsoft mensen en zelfs zij couldnt krijgen om te werken .... op het einde we moest 'maken' van een andere gebruiker met geladen en het werkte, Microsoft zei er moet iets mis zijn met mijn 'register'..... nu doet het weer ... ik krijg steeds' runtime error' na een ber korte tijd op het internet! Heeft een van deze 'vrije' register scant 'en ze vonden meer dan 1.000' fouten 'Wots gaande !!.... moest kijken en vond veel register' fixeermiddelen 'maar I dont weet wat te doen, niet erg computer minded ... r deze 'fixeermiddelen' een goed en als zij die een zou u gaan? zijn ze waard? of shud Ik heb net mijn lip bijten en krijgt een nieuwe machine?? Een beetje zat op het moment. zou het zeer waarderen en hulp / advies.
Terry
Old 7 november 2007, 04:29
Moderator Groep

Citaat:
Heeft een van deze 'vrije' register scant 'en ze vonden meer dan 1.000' fouten '
www.ccleaner.com is de veiligste vrije schoner is.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.