mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Runtime Error

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2007, 03:04
Ledamot Gruppen

Default Runtime Error

Hej Alla
Jag tror att min dator har börjat att packa upp!

Förra gången jag var här var jag försöka få "Office Home and Student" att arbeta ...... i slutändan vi ringde Microsoft människor upp och även de couldnt få det att fungera .... att vi i slutändan var tvungen att "skapa" en annan användares konto lastas det och det fungerade, Microsoft sagt att det måste vara något fel med min "registret'..... nu gör det igen ... Jag får" Runtime error "msgs efter en kort stund på Internet! Har en av dessa "fria" registret söker "och de hittade under 1000" fel "Wots händer !!.... hade ett utseende och hittat massor av registret" fixers "men jag vet inte vad jag ska göra, inte mycket dator sinnade ... r dessa fixers "alla bra och om de är som en skulle ni gå till? är det värt det? eller shud Jag bita min läpp och få en ny maskin???? Lite trött på just nu. skulle verkligen uppskatta och hjälp / rådgivning.
Terry
Old 7 november 2007, 04:29
Moderator-gruppen

Default Runtime Error

Citat:
Har en av dessa "fria" registret söker "och de hittade under 1000" fel "
www.ccleaner.com är det säkraste fria renare det.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.