![]() |
|
| |||
| |||
| Fra et stykke tid har jeg været på udkig efter et software program, der vil tillade mig at scanne et txt dokument og redigere dette dokument i Microsoft Word 2007, skal du gøre alle medlemmer kender et program, der kan udføre denne opgave?, Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tvivler på, der eksisterer, scannere / software ikke kan læse dokumenter, så vidt jeg ved.
| |||
| |||
| Tak for svaret Jeg har kigget på mange omdannere mig men jeg har ikke været i stand til at komme med et svar på dette problem. |
|
| |||
| |||
| Du må ikke holde mig til det, er der nogle meget avancerede ting derude. |
|
| |||
| |||
| Tak, jeg vil holde søger |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Word 2007, Udeladelse af sider fra ord tæller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21. mar 2009 13:27 |
| Kunne nogen venligst kontrollere dette - SUPERAntiSpyware Scan Log | hopthwoks | Virus, Spyware & Sikkerhed | 21 | 18 marts 2009 01:15 |
| Er scanning nogen god | rbscooby | General Hardware Chat | 8 | 16. maj 2008 03:42 |
| Scan og overclockers | Cew27 | Off Topic Discussion | 1 | 25th Dec 2007 07:42 |
| Spoken Word til typebestemmes ord | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 november 2007 08:55 |
| Thread Tools | |
| |