![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en hel del ting med at downloade filer, der flytter filer, slette filer, og jeg synes, at jeg bruge mindst 3 dage hver måned eller deromkring for at gøre følgende: 1) CCleaner. Kill over filer og reg clean-up 2) Disk oprydning. Fjern mere overskydende filer. 3) DataRecovery. Jeg bruger denne til permanent fjerne alle dem 'slettet' arkiver. 4) Fuld på diskkontrollen. Den form, der gør, at du genstarter at gøre, går ind i blå skærm af kontrol. 5) Defrag. Så alle filen stuff er hurtigere. Denne rutinemæssige værker, men det kan tage op til 3 dage. trin 1-3 tage (på en dårlig dag) op til en time. trin 4 på den anden side kan tage op til 1-2 timer. trin 5 kan tage 1 / 2 time til 3 timer. Nu vil jeg gøre trin 4 og 5, når im i skolen eller om natten. men det kan stadig tage 2-3 dage at gøre alle de ting. Er der nogen måde jeg kan planlægge tjekke disken og Defrag? Tak. |
|
| |||
| |||
| Defraggler har en Scheduler. Det er det, jeg bruger. Hurtigere end Windows indbygget i. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan se, at det har en disk brik. er det planen, at også? |
|
| |||
| |||
| IMHO, kører chkdsk hver måned er ikke virkelig vigtigt. Kør det kun hvis du har mistanke om der er et problem med det filsystem. Og når du kører det, kør den manuelt. Start den før du går i seng og lad den køre natten over. Som for Defrag, behøver du ikke at spilde tid på det, hvis du går med en automatisk Defrag hjælpeværktøj. Jeg bruger en kaldes Diskeeper 2008, og det defrags drevene i baggrunden automatisk, når det er påkrævet, og når computeren er inaktiv. Planlægning af en Defrag aldrig er påkrævet. Virker meget pænt må jeg sige. Det er ikke gratis, men du kan downloade gratis prøveversioner fra Diskeeper site. I sidste ende alle, der er på min ugentlige vedligeholdelse liste er en disk oprydning og en virus scan, til et samlet beløb på knap en time. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Handy Backup Program Sådan håndteres Fuld og Incremental Schedule | Zillah | General Software Chat | 0 | 10 oktober 2009 22:49 |
| Laptop fryser under Defrag | hataw13 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 28. maj 2009 23:39 |
| Defrag spørgsmål | Razer | Windows-operativsystemer | 15 | 11th Dec 2008 14:53 |
| Vista Defrag software | mrdaveyk | General Software Chat | 2 | 13 oktober 2007 03:26 |
| Thread Tools | |
| |