![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En melko paljon tavaraa kopiointia kuvaa, liikkuvaa kuvaa, poistamalla tiedostoja, ja olen sitä mieltä, että i käyttää vähintään 3 päivän ajan kerran kuussa tai niin haluat tehdä jotain seuraavista: 1) CCleaner. Kill yli tiedostot ja reg puhdistuskustannuksia 2) Disk Siivoa. Poista useita yli tiedostoja. 3) DataRecovery. Käytän tätä pysyvästi poistaa kaikki nämä "poistettu"-tiedostoja. 4) Koko levyllä tarkistaa. Sellaista, joka tekee tietokoneen uudelleenkäynnistyksen tehdä, menee sininen näyttö tarkkailun. 5) Defrag. Joten kaikki tiedoston tavaraa on nopeampi. Tämä toiminto toimii, mutta se voi kestää jopa 3 päivää. vaiheet 1-3 toteuttaa (on huono päivä) enintään yhdellä tunnilla. vaihe 4 ja toisaalta voi kestää jopa 1-2 tuntia. vaihe 5 voi kestää 1 / 2 tuntia, 3 tuntia. Nyt en vaiheet 4 ja 5, kun im koulussa tai yöllä. silti voi kestää 2-3 päivää tehdä kaikkia niitä juttuja. Onko mitään keinoa voin aikataulun tarkistaa levyn ja defrag? Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Defraggler on scheduler. Se mitä voin käyttää. Nopeammin kuin Windows rakennettu sisään |
|
| |||
| |||
| Näen, että se on levy checker. siinä aikataulussa, että liian? |
|
| |||
| |||
| IMHO, juokseva chkdsk kuukausittain ei oikeastaan ole välttämätöntä. Suorita se vain, jos epäilty on ongelma tiedostojärjestelmä. Ja kun et suorita se, suorita se manuaalisesti. Käynnistä se ennen mennä sänkyyn ja anna sen ajaa yössä. Mitä defrag, sinun ei tarvitse tuhlata aikaa ollenkaan, jos mennä, joissa on automaattinen defrag hyötypalveluna. Voin käyttää sellaista kutsutaan Diskeeper 2008, ja se defrags asemat, taustalla automaattisesti aina, kun sitä tarvitaan ja kun tietokone on passiivisessa tilassa. Suunnittelusta defrag ei koskaan tarvita. Toimii erittäin hienosti minun täytyy sanoa. Se ei ole ilmaista, mutta voit ladata ilmaisen kokeilujakson versiot alkaen Diskeeper paikassa. Viime kädessä kaikki tämä on minun viikoittain huolto lista on disk cleanup ja virusskannauksen, yhteensä vain tunnin. |