![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb heel veel dingen met het downloaden van bestanden, het verplaatsen van bestanden, het verwijderen van bestanden, en ik vind dat ik minstens 3 dagen per maand of zo naar het volgende doen: 1) CCleaner. Kill overtollige bestanden en reg clean-up 2) Schijf Opruimen. Verwijder meer overtollige bestanden. 3) DataRecovery. Ik gebruik deze permanent te verwijderen al die 'verwijderde' bestanden. 4) Volledige op de schijf controleren. Het soort dat je opnieuw te doen, gaat in het blauwe scherm van de controle. 5) Defragmentatie. Dus alle bestandsnamen spul is sneller. Deze routine werkt, maar het kan maximaal 3 dagen duren. stappen 1-3 nemen (op een slechte dag) tot een uur. stap 4 aan de andere kant kan het tot 1-2 uur. stap 5 kan 1 / 2 uur, 3 uur. Nu, ik doe de stappen 4 en 5 bij de im op school of in de avond. maar het kan nog 2-3 dagen te doen al het spul. Is er een manier waarop ik kan schema controleren schijf en defrag? Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Defraggler heeft een scheduler. Het is wat ik gebruik. Sneller dan de Windows ingebouwd |
|
| |||
| |||
| Ik zie dat het een schijf checker. is het schema dat ook? |
|
| |||
| |||
| IMHO, hardlopen chkdsk elke maand is niet echt essentieel. Doe het alleen als u vermoedt dat er een probleem is met het bestandssysteem. En als je het draait, start het programma handmatig. Starten voordat u naar bed gaat en laat het lopen overnachten. Als voor defrag, hoeft u niets te verliezen elk moment op alle op als je met een automatische defrag utility. Ik gebruik een zogenaamde Diskeeper 2008, en het defrags de stations op de achtergrond automatisch wanneer het nodig is en wanneer de computer niet wordt gebruikt. Dienstregelingsperiode een defrag is nooit nodig. Werkt erg mooi moet ik zeggen. Het is niet gratis, maar u kunt downloaden gratis proefversies van de Diskeeper site. Uiteindelijk alles wat er op mijn wekelijkse onderhoud lijst is een schijf opschonen en een virus scan, voor een totaal van slechts een uur. |