mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Planlagt opgave Spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 9 maj 2008, 10:25
Medlem Gruppen

Jeg har været rode med min computers lyd ordningen, og jeg stødte på den planlagte opgave mulighed, som bragte nogle idéer til mit hoved. Jeg lavede en planlagt opgave, og senere fandt ud af, at det kræver adgangskode for at arbejde, så jeg lavede en adgangskode på kontoen, og det virkede. Men jeg kom over resultaterne, at hvis du har angivet adgangskoden til en konto, så er du nødt til at logge ind hver gang du starter computeren, som hvis der er flere konti.

Mit spørgsmål er: Er der nogen måde at gøre en planlagt opgave uden at gøre computeren indtaste logge på skærmen? Da jeg er den eneste bruger min computer, er det meget nemmere for mig at trykke på tænd / sluk-knappen og kom tilbage i 1min uden at skulle skrive den password.
Old 9 maj 2008, 10:33
Redaktør Gruppen

Hvad OS. XP - Vista

Old 9 maj 2008, 12:46
Medlem Gruppen

Windows XP
Professional
Version 2002
Service Pack 2
Old 9 maj 2008, 13:47
Donor-Gruppen

Jeg har ikke haft nogen problemer med dette!?? Når du opretter en planlagt opgave den beder for brugeren at køre det som, og anmoder om adgangskode to gange!

Når opgaven er løber, de legitimationsoplysninger, der bruges til at udføre opgaven. Der er ingen GUI-login.

Hvis du får TweakUI fra Microsoft, Kan du ligeledes få pc'en til auto-login ved opstart med den samme adgangskode.

Old 9 maj 2008, 15:22
Redaktør Gruppen

Jeg er ikke sikker på, at problemet er beskrevet korrekt, eller den forkerte navne bliver brugt til funktioner.

Der er et par forskellige måder at undgå logge på skærmen i XP. Mike's er min foretrukne metode som TweakUI er en meget praktisk redskab til at få ud over netop denne funktion.

Se her -- Annoyances.org - Komme af logonskærmen

Old 9 maj 2008, 16:17
Medlem Gruppen

ok jeg vil prøve at beskrive det lidt bedre. Jeg ønskede at skabe en planlagt opgave på min computer, så jeg åbnede den planlagte opgave vinduet i kontrolpanelet og skabte en opgave. Jeg blev derefter udvalgt af en musik-fil som en opgave, der skal udføres på et nærmere angivet tidspunkt. Jeg klikkede okay og anvendt opgaven. Jeg besluttede derefter at teste det, så jeg lige har klikket på opgaven ikon og klikkede på "køre". Opgaven status udtalte "Den planlagte opgave blev ikke kørt, fordi en forkert password eller brugernavn var optaget." Så jeg åbnede den opgave igen, sæt et password, som anmodede om at blive skrevet to gange, og da jeg klikkede anvende et vindue dukkede op med påskriften "Der opstod en fejl under forsøget på at sætte opgaven kontooplysninger. De specifikke fejl er: 0x80070005: Adgang nægtet . Du har ikke tilladelse til at udføre den ønskede handling. " Så jeg google søgte den fejl kode og et par hjemmesider sagde, at ingen opgave vil arbejde, medmindre de hensyn, der kører har en adgangskode, der er det samme som adgangskode anmodet projektlederen. Efter dette, lavede jeg en adgangskode til min konto (den eneste på denne computer), sætte det password i den planlagte opgave, og da jeg sagde til opgave at køre, det virkede. Men senere, da jeg vendte computer, jeg blev sendt til logge på skærmen, og jeg var nødt til at skrive i mit password, i stedet for blot at blive sendt direkte til mit skrivebord.

Det, jeg gerne vil være i stand til at gøre, er at lave en planlagt opgave, som vil køre på et bestemt tidspunkt, uden at jeg skal skrive min adgangskode, hver gang jeg tænder min computer på.
Old 9 maj 2008, 16:46
Redaktør Gruppen

Ahh. Jeg forstår problemet nu.

Den enkleste metode ville bare være at skabe en anden bruger med admin rettigheder. Kald det noget i retning af STask. Sørg for, at du giver den en adgangskode.

Derefter sætter den planlagte opgave, du vil køre med brugernavn og password på den bruger, du lige har oprettet.

Så sæt din normale konto til at logge ind automatisk, når Windows starter, og du skal være god til at gå.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 9 maj 2008, 17:04
Redaktør Gruppen

Jeg kan se nu. TweakUI vil lade dig omgå den login-skærmen. Du blot indtaste dit kodeord i den, og login-skærmen kommer op, men så TwaekUI vil indtaste kodeord og logge dig ind automatisk. Det kan tage et par ekstra sekunder til at få dig til skrivebordet, men det virker.

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
Hvis du får TweakUI fra Microsoft, Kan du ligeledes få pc'en til auto-login ved opstart med den samme adgangskode.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.