![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ollut Messing noin minun tietokone on hyvä ohjelma, ja tulin koko ajoitettu tehtävä vaihtoehto, joka toi joitakin ajatuksia päähäni. Tein ajoitettu tehtävä ja myöhemmin todennut, että se edellyttää tilin salasanan työtä, joten tein salasanaa tilin ja se toimi. Olen kuitenkin tullut koko havainto, että jos asetat tilin salasanan, sinun täytyy kirjautua sisään joka kerta, kun käynnistät tietokoneen, jos on useita tilejä. Kysymykseni kuuluu: Onko olemassa mitään tapaa saada ajoitettu tehtävä ilman, että tietokonetta tulee kirjautua sisään näytössä? Koska olen ainoa kohteleva minun tietokone, se on paljon helpompaa minun painamalla näytön ja tulla takaisin 1min ilman kirjoita salasana. |
|
| |||
| |||
| Mikä käyttöjärjestelmä. XP - Vista |
|
| |||
| |||
| Windows XP Professional Version 2002 Service Pack 2 |
|
| |||
| |||
| Minulla ei ole ollut mitään ongelmia tämän!? Kun olet perustanut ajoitettu tehtävä se pyytää käyttäjää käyttää sitä ja kysyy salasanaa kahdesti! Kun tehtävä suoritetaan, jotka valtakirjaa käytetään tehtävän suorittamisen. Ei ole GUI login. Jos saat TweakUI MicrosoftVoit vastaavasti saada PC: auto-login käynnistettäessä on sama salasana.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| En ole varma, että ongelma on kuvattu oikein tai väärin nimiä käytetään ominaisuuksia. On olemassa muutamia eri tapoja välttää sisään näytön XP: ssä. Mike's on haluttua menetelmää TweakUI on erittäin kätevä työkalu on lisäksi juuri tätä toimintoa. Look here -- Annoyances.org - päästä eroon kirjautumisnäytössä |
|
| |||
| |||
| Ok Yritän kuvata sitä hieman paremmin. Halusin luoda ajoitetun tehtävän minun tietokone, joten olen avannut ajoitettu tehtävä ikkuna ohjauspaneelin ja loi tehtävä. Sitten valitaan musiikki tiedoston tehtävänä on suoritettava ilmoitettuna aikana. Napsautin kunnossa ja soveltaa tehtävä. Sitten päätin kokeilla sitä, joten en oikein napsautti tehtävän kuvaketta ja valinnut "Suorita". Tehtävän tila todettiin "ajoitettu tehtävä ei käynnistynyt, koska väärä salasana tai käyttäjätunnus oli tullut." Joten avasin tehtävä uudelleen, asettaa salasana, joka pyysi on kirjoitettu kahdesti, ja kun klikkasin sovelletaan ikkunaan ilmestyi jossa "Tapahtui virhe yritettäessä määrittää tehtävän tilitietoja. Erityinen virhe: 0x80070005: Käyttö estetty . Sinulla ei ole oikeutta suorittaa pyydettyä toimintoa. " Sitten minä google etsiä virhekoodi ja muutamia sivustoja sanoi, ettei tehtävä on toimia, jos tili on käynnissä on salasana, joka on sama kuin salasana pyytänyt Task Manager. Tämän jälkeen tein salasanan tililleni (ainoa tällä tietokoneella), esittää, että salasana on suunniteltu tehtävän, ja kun sanoin, jotta tehtävä suoritetaan, se toimi. Kuitenkin myöhemmin, kun käänsin tietokoneeseen, Minut lähetettiin sisään näytön ja minun piti kirjoittaa salasanaa, eikä vain lähetetään suoraan työpöydälle. Haluaisin pystyä tekemään, on tehdä ajoitetun tehtävän, joka ajaa tietyn ajan ilman, että minua kirjoittamaan salasanaa joka kerta kääntyä minun tietokone. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ahh. Ymmärrän ongelman nyt. Yksinkertaisin tapa olisi vain luoda toisen käyttäjän admin oikeudet. Soita sitä jotain STask. Varmista, että annat sille salasanan. Määritä ajoitetun tehtävän haluat suorittaa käyttäjän nimen ja salasanan käyttäjän juuri luotu. Määritä sitten normaali tili kirjautua automaattisesti, kun Windows käynnistyy ja sinun olisi hyvä mennä.
|
| |||
| |||
| Näen nyt. TweakUI avulla voit ohittaa kirjautumisnäyttöön. Kirjoita vain salasana, ja kirjautumisnäyttöön keksivät mutta TwaekUI tulee salasana ja kirjaudu automaattisesti. Se voi kestää muutaman ylimääräisen sekunnin päästä voit työpöydälle, mutta se ei toimi. Quote:
|