mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Geplande taak Vraag

Reply

Thread Tools
Old 9 mei 2008, 10:25
Lid Fractie

Default Geplande taak Vraag

Ik heb rommelen met geluid regeling mijn computer en ik kwam de geplande taak optie die een aantal ideeën gebracht aan mijn hoofd. Ik maakte een geplande taak en later ontdekt dat het vereist de account wachtwoord om te werken, dus maakte ik een wachtwoord op de account en het werkte. Toch kwam ik de conclusie dat als u een wachtwoord, dan moet je aan te melden bij elke keer dat u de computer opstart als er meerdere accounts.

Mijn vraag is: Is er een manier om een geplande taak te maken zonder dat de computer invoeren in het inlogscherm? Aangezien ik de enige ben met mijn computer, het is veel gemakkelijker voor mij om de uit-knop duwen en kom terug in 1min zonder dat u het wachtwoord.
Old 9 mei 2008, 10:33
Moderator Groep

Welke OS. XP - Vista

Old 9 mei 2008, 12:46
Lid Fractie

Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 2
Old 9 mei 2008, 13:47
Donor Groep

Ik heb geen problemen gehad met dit!? Wanneer u een geplande taak vraagt voor de gebruiker om het als lopen en vraagt om het wachtwoord twee keer!

Wanneer de taak wordt uitgevoerd, zijn deze referenties gebruikt het uitvoeren van de taak. Er is geen GUI login.

Als je TweakUI van MicrosoftKunt u eveneens krijgen de PC naar de auto-login bij het opstarten met hetzelfde wachtwoord.

Old 9 mei 2008, 15:22
Moderator Groep

Ik weet niet of het probleem is de juiste of de verkeerde namen beschreven worden gebruikt voor functies.

Er zijn een paar verschillende manieren om in het inlogscherm in XP te voorkomen. Mike is mijn voorkeur als TweakUI is een zeer handig hulpmiddel te zijn dan alleen deze functie.

Kijk hier -- Annoyances.org - raken van de Logon Screen

Old 9 mei 2008, 16:17
Lid Fractie

ok ik zal proberen het een beetje beter te beschrijven. Ik wilde een geplande taak op mijn computer, dus ik opende de geplande taak venster in het controle paneel en creëerde een taak. Vervolgens heb ik gekozen voor een muziek-bestand als een taak moet worden uitgevoerd op een aangewezen tijdstip. Ik klikte goed en toepassing van de taak. Vervolgens heb ik besloten om te testen, dus ik gelijk klikte op de taak pictogram en klikte "run". De taak status verklaarde: "De geplande taak niet uitgevoerd omdat een verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam is ingevoerd." Dus opende ik de taak opnieuw een wachtwoord dat gevraagd tweemaal worden getypt, en toen ik klikte het toepassen van een raam kwam onder vermelding van "een fout opgetreden tijdens de poging tot taak rekening informatie in te stellen. De specifieke fout is: 0x80070005: Toegang geweigerd . U heeft geen toestemming om de gevraagde bewerking uit te voeren. " Daarna heb ik google zocht de foutcode en een paar websites zei dat geen enkele taak zal werken, tenzij de account die wordt uitgevoerd is een wachtwoord dat is hetzelfde als het wachtwoord gevraagd door de task manager. Na dat ik een wachtwoord voor mijn account (de enige op deze computer), zet dat wachtwoord in de geplande taak, en toen ik vertelde de taak uit te voeren, het werkte. Maar later, toen ik mijn computer is ingeschakeld, werd ik naar het log in scherm en moest ik type in mijn wachtwoord vergeten, in plaats van gewoon rechtdoor naar mijn bureaublad.

Wat ik zou willen kunnen doen is om een geplande taak die zal draaien op een bepaalde tijd zonder dat ik mijn wachtwoord te typen in elke keer als ik weer op mijn computer.
Old 9 mei 2008, 16:46
Moderator Groep

Ahh. Ik begrijp het probleem nu.

De eenvoudigste methode zou alleen maar zijn het creëren van een andere gebruiker met beheerdersrechten. Noem het iets als STask. Zorg ervoor dat je geeft het een wachtwoord.

Stel vervolgens de geplande taak die u wilt uitvoeren met de gebruikersnaam en het wachtwoord van de gebruiker die u zojuist hebt gemaakt.

Stel vervolgens je normale account in te loggen automatisch bij het starten van Windows en je moet goed zijn om te gaan.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 9 mei 2008, 17:04
Moderator Groep

Ik zie nu. TweakUI laat je rondweg het login-scherm. U hoeft alleen voer uw wachtwoord in en het login-scherm zal komen, maar dan TwaekUI zal het wachtwoord invoeren en log je in automatisch. Het kan een paar extra seconden om je naar het bureaublad, maar het werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike0001 View Post
Als je TweakUI van MicrosoftKunt u eveneens krijgen de PC naar de auto-login bij het opstarten met hetzelfde wachtwoord.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.