![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brug for en god skærmhentningscodec'et stykke software, men Windows tastatur Print Screen er ikke godt nok?
| |||
| |||
| Hvad med Fraps? Jeg tror Thats hvad det hedder |
|
| |||
| |||
| Det er en helt anden stykke software Em, der beskæftiger sig med Video. Jeg taler simple skærmbilleder ligesom en nedenfor. |
|
| |||
| |||
| O sorry. My Bad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej mit første indlæg: D
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey Emry. Fraps er et FPS (billeder i sekundet) tæller. Meget nyttigt værktøj i sig selv.
|
| |||
| |||
| Jeg har været på udkig efter en god en for en, mens alle, jeg har forsøgt reeks. Tak jeg vil give det en chance. |
|
| |||
| |||
| Hi aquariancore Fraps er designet til at gøre screenshots og videoer af spillet play.it også en billedhastigheden tælleren, den har en meget enkel bruger interface.with fraps du indstiller Genvejstaster standardnavnet dem er screenshot F10, og videooptagelse er F9.the kvaliteten af videoen, og screenshot capture er andet til none.There er både gratis og betalt for versions.the eneste begrænsning af den frie ene er videooptagelse er begrænset til 30 sekunder. Hope this helps. Download> Fraps Freeware |
|
| |||
| |||
| Betyder det også arbejde på Realplayer forårsage hvis jeg bruger PRNTSCREEN og indsætte et sted det ikke giver video screen shot? Jeg havde forsøgt at for ganske engang. |
|
| |||
| |||
| Generelt PrintScr ikke virker på RealOne og MediaPlayer, professionelle skærmhentningscodec'et software gerne Fraps og Snagit,ACA Capture Pro kan gøre det nemt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Videooptagelse fra PS3, mens du ser i HD | 42winxp | PC & Console Gaming | 1 | 18 juni 2009 11:25 |
| Video Capture / skærmhentningscodec'et Software? | Sandra | Multimedia & Codecs | 5 | 27. maj 2009 05:14 |
| Blå skærm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Som capture-kort skal jeg bruge? | imparando | Digital Imaging & Printere | 3 | 1 februar 2008 14:23 |
| AOL 9VR Software | mrdaveyk | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 december 2007 09:47 |
| Thread Tools | |
| |