![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Behoefte aan een goede Screen Capture software maar Windows toetsenbord Print Screen is niet goed genoeg?
| |||
| |||
| Hoe zit Fraps? Ik denk dat dat is wat ze noemen |
|
| |||
| |||
| Dat is een heel ander stukje software Em, omgaan met Video. Ik heb het gewone schermafbeeldingen zoals die hieronder. |
|
| |||
| |||
| O, sorry. Mijn Bad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo mijn eerste post: D
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He Emry. Fraps is een FPS (frames per seconde) teller. Zeer nuttig instrument in zijn eigen recht.
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar een goed voor een tijdje iedereen Ik heb geprobeerd reeks. Bedankt Ik zal het eens proberen. |
|
| |||
| |||
| Hi aquariancore Fraps is ontworpen om screenshots en video's van wild play.it ook een frame rate teller, het heeft een zeer eenvoudige gebruikersinterface interface.with Fraps u de standaard sneltoetsen zijn screenshot F10, en video-opname is F9.the kwaliteit van de video, en screenshot capture zijn tweede tot none.There zijn beide gratis en betaald voor versions.the enige beperking op het vrije is een video-opname is beperkt tot 30 seconden. Hoop dat dit helpt. Download> Fraps Freeware |
|
| |||
| |||
| Werkt het ook op de Realplayer veroorzaken als ik gebruik PRNTSCREEN en plak ergens het niet geven van de video screen shot? Ik heb geprobeerd dat voor heel ergens. |
|
| |||
| |||
| Algemeen PrintScr werkt niet op RealOne en mediaspeler, enkele professionele screen capture software zoals Fraps en SnagIt,ACA Capture Pro kan het gemakkelijk. |